Už se mi trochu stýská

17:49

Doma jsem byla naposledy na velikonoce.
Mojí sestřičce zítra začne svaťák.
Babičce sundali sádru.
Na svět přišla a zase z něj odešla koťata.

A já jsem v Praze, nic z toho nevidím a začíná se mi trochu stýskat.
Tak koukám na fotky a představuju si, jak to tam asi vypadá.





You Might Also Like

7 komentářů

  1. Na první fotce je "Michal", babička mu říká "ta stará" a jeho kočička je "ta malá"
    Na druhé fotce je Aluška "Pitipačka", dělává si legraci s druhé babičky, stejně jako její dva černí spolukočky Mikeš a Macík "Micinka".
    A dole je děda s Boriskem "smetákem" - jaký pán, takový pes. Miluju tu fotku :-D

    OdpovědětVymazat
  2. Ta poslední fotka je úžasná :)

    OdpovědětVymazat
  3. Durduin, vysvětli mi prosím větu: Na svět přišla a zase z něj odešla koťata.
    Protože jestli je to eufemismus pro to, že nemáte vykastrovanou kočku (s idiotským tvrzením "je to proti přírodě") a tak ji necháte zabřeznout, porodit a pak jí ty koťata utopíte, tak ....
    Rennnie

    OdpovědětVymazat
  4. to Rennie: Je dost možné, že "ta malá" porodila, protože o velikonocích měla břicho jako buben. Ale netuším, co se s koťaty stalo a jestli nějaké byla, to se dozvím až budu mluvit s babičkou. "Ta malá" není vykastrovaná, přišla k babičce někdy na podzim, už jako dospělá. Nemá jméno, nic o ní nevíme, jenom jednoho dne přišla (možná ji přivedl "michal" který se k babičce dostal stejnům způsobem).
    Aluška je kastrovaná, stejně jako Micáček (Mikeš není, protože toho se babičce nepodařilo narvat do batohu a odvést k 25km vzdálenému veterináři, autobusem)

    Jinak, obávám se že topení novorozených koťat je barbarský, ale vesnický zvyk. Jsem si jistá, že pokud netopil nikdo z naší rodiny děti "naší" kočky, sousedi se s těmi svými nepárali. Neboj, vím jak moc je to "přirozené" když kočku nechají zabřeznout, pak jí utopí koťata a pomocí antibiotik a obkladů jí léčí zánět "cecíků"...

    OdpovědětVymazat
  5. Mě toto připadá jako ze středověku a lidi co tohle dělají nazývám kretény. Kočky máme nějakých 25 roků a musím uznat, že v dávných dobách (1985-90) jsme upřednostňovali zásadně kocoury (když jsme si od někoho brali koťata). Ale protože kastrujeme jak kocoury (aby se netoulali a něco je nepřejelo - bydlíme ve městě) a kočky samozřejmě hned (asi bychom jim náhradní rodiny našli ale riskovat to...).
    Teď jsme tohle dilema řešili u kocoura s PP, na první výstavě hned vyhrál titul CAC (chovný), ale protože než bychom mu našli nevěstu, nejspíš by se usoužil (tak volal nějakou, chtěl jít ven, až z toho celý zhubnul a ztratil srst).
    Prostě mě sere, že je normální že žena bere antikoncepci....ale jak jde o kastraci kočky, tak to je "proti přírodě". Durduin, udělej tam u sousedů nějakou osvětu, prosím!

    OdpovědětVymazat
  6. Zapomněla jsem se podepsat - opět Rennnie

    OdpovědětVymazat