Léto, kde jsi

21:43



Těším se na léto. Ta všudypřítomná zeleň mě dusí svým bujivým růstem. I když je objektivně duben/květen nejkrásnější období roku, v té přemíře zeleně se prostě cítím ztracená. Více mi vyhovuje, když to horkem tak trochu zavadne. Tohle je pro mě snad nejneoblíbenější kousek jara. Ztracená v džungli.
Tak..jedna srpnová fotka.

You Might Also Like

6 komentářů

  1. mne nejvic vyhovuje leto treba v New Yorku, tam ani nema co zavadnout (krome Central parku), takze horko a beton dohromady at zije! :)
    http://requirespassion.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  2. na to můžu říct jenom...New York, New York, tam jsem taky nebyl...
    :-D

    OdpovědětVymazat
  3. já mám ráda když je takový to vedro že se nejde ani pohnout - tak jenom ležíš případně se doploužíš do vody....no už se těšim!
    a na tý fotce ti to moc sluší!

    OdpovědětVymazat
  4. je mi jedno jestli je něco zelené nebo ne hlavně at je víc jak 20 stupňů pak sem spokojená...:D

    OdpovědětVymazat
  5. Na té fotce vypadáš hrozně sympaticky :)

    OdpovědětVymazat