PPP

19:30

Páteční procházka Prahou

Pánové a dámy, tleskejte si. V pátek k večeru jsem s mužem prošla Prahou a ... moje oči si neodpočinuly. Čekala jsem obvyklé davy pánů s ponožkama v sandálech, holek v riflích, teniskách a mikinách, s blond melíry. Jak bývá predikováno...

Místo toho jsem neustále potkávala skvěle oblečené holky, kluky, důchodkyně. Kreativně, podle nejnovějších trendů, ale s osobitým stylem, v balerínkách nebo na podpatcích, se šperky, šátky, šálami, klobouky...
Žádná igelitka. Žádná sportovní obuv.
Moje oči musely pořád těkat z člověka na člověka a mozek upřímě žasnul.

Se svou nevystylovaností (manšestrákové zvony, manšetráková pánská mega bunda, silonový batoh, nenalíčená, nenačesaná, kostkované ponožky v mary-janes...) jsem si připadala až trapně.

Chci říct, nevěřím, že jsem potkala jenom samé cizinky. Prostě, buď se na páteční podvečer všichni v ulicích vyfikli, nebo padly všechny apely o stylu na úrodnou půdu a český národ povstal z bahna laciné konfekce a vztoupil do světa barev, tvarů a kreativity.

(Jenom mě s tím vším začíná stále více štvát, že moje finanční kapacity jsou tak omezené, že na ty krásné nové věci prostě nedosáhnu a chodit od hlavy k patě vintage opravdu není ono.)

You Might Also Like

1 komentářů

  1. !
    měla sem včera podobný problém, byl totiž majáles, avšak místo uší sem měla na pozoru oči... ještě teď se stydim, jak sem tam celou dobu pošilhávala a sledovala ty nejlepší.

    OdpovědětVymazat