Samci

21:04

Muže...rozděluju do tří skupin.
a) ty které miluju (můj muž, ráda se na něho dívám, ráda ho poslouchám, ráda ho všechno :-)
b) ty na které se dívám (jsou zajímaví nebo divní)
c) ty o kterých mívám nemravné myšlenky

(a zapoměla jsem, existuje ještě jakýsi nezajímavý zbytek)

O mužích které miluji někdy jindy. Dneska jsem potkala zase jednoho...ze třetí skupiny. Chlapa, který ani nemusí promluvit, a už to na mě leze, už vím svoje.
Prostě...něco animálního se sepne a jenom díky rozumu úspěšně odolávám.

Určitě máte taky svůj typ chlapů, takoví ti, jenom na to jedno. Co víte, že by jste s nimi nemohly žít...maximálně těch pár hodin, pár hodin každý den...hmmm :-D

Můj animální idol...
...není moc vysoký, něco kolem 180 cm
...má pevně stavěnou kostru, až se sklonem k tloustnutí
...je přiměřeně svalnatý, svaly jsou pod vrstvičkou tuku takže spíše mohutný
...má silné předloktí, hranaté dlaně
...má dobře definovanou čelist, široké a výrazné lícní kosti a naprosto rovný nos
...bývá vousatý a pihatý, častěji plavovlasý
...je sebestředný, miluje pivo, je sobecký a ne moc inteligentní

Prostě...nepoužitelný. A díky bohu, že má ty softwarowé nedostatky. Jinak bych z takového člověka byla dočista v pasti. Tak jako jsem byla z mého EXEX, něž jsem pochopila, že maturita za 16 byla jeho vrcholný výkon :-D

Nevím, proč se mi líbí zrovna tyhle fyzicky zdatné a odolné typy severských válečníků. Že by to bylo tím, že já sama mám pevnou kostru, se sklonem k tloustnutí, plavé vlasy, extrémně rovný nos a výrazné lícní kosti? Žeby si geny vymyslely že chtějí "klonovat"?
Netuším. A doufám, že všechny tyhle útoky mých nejnižších pudů dokážu odrazit :-D

Máte taky nějaký ten typ chlapa, který vás dostane do kolen?

You Might Also Like

10 komentářů

  1. To je zajímavé...já asi žádný vyhraněný typ nemám. Záleží mi vždy na osobnosti, zkrátka je pro mě důležité to NĚCO, čím mě daná osoba očaruje. Ale na chlapech se mi líbí takové ty divoké oči a taky dlouhé prsty....jo a taky husté vlasy!!!:D

    OdpovědětVymazat
  2. cha!
    těch chlapů třetí kategorie se kolem mě poslední dobou motá nějak moc...a rozum má co dělat aby mě ubrzdil pudy jsou pudy no :) u mě jde o vysokého hubeného muže s takovým tim něčim v oku...a pokud má navíc ještě dlouhý vlasy/dredy/strniště a třeba brýle no hmmm..... a souhlasim s tim že žít bych s žádnim z nich asi nechtěla...proto mám taky doma uplnej opak :) (teda né že by můj muž byl malej a tlustej to vůbec ne ale ten idolovitej typ neni no...)

    OdpovědětVymazat
  3. No vidíš, Alice, já mám doma přesně mého typa..:D A to jsem si ze začátku myslela, že je to uplný blb(ne ve smyslu, že by byl hloupý, v tom ohledu jsem ho považovala za neuvěřitelně inteligentního..ale tak trochu děvkař to byl:D) Můj vysněný muž musí mít taky smysl pro humor a být takový..hm...rošťák (no to zní dost divně:)baví mě třeba David Černý!!)jo...a zapomněla jsem!!!Líbí se mi, když má chlap takovou tu chlupatou "cestičku" na břiše..:D A nemám ráda osolárkované šampony, Italy, atd. Brrr!

    OdpovědětVymazat
  4. nemyslim, ze mas teda extremne rovnej nos. ty se teda zeres, holka.

    OdpovědětVymazat
  5. to anonymní: rovný, posazený tak, že je hodně nahoru. Skoro mi do něho prší ale je rovný.
    to Barbarella:
    To by se ti líbil ten můj...černé oči a takový pohled, že se ho až někdy bojím :-D

    OdpovědětVymazat
  6. "díky bohu, že má ty softwarové nedostatky" :DD některé pasáže mě dočista dostávají do kolen! :) Stejně jsi to ale perfektně vystihla, jelikož si nepamatuji ani matně, natož čistě, zda tuhle teorii vsadil do rovnice, kde je výchozí žena... Ony se totiž tady tyhle "píchatelné" typy lidí většinou vztahují na terče,kterými jsou ženy a jsou to muži, kteří se jimi chtejí nabažit...

    OdpovědětVymazat
  7. Belle jop typ rošťák taky zapadá do mýho schématu :) a David Černý no mňam!!!
    a Sab - myslim že ženská debata o tomhle tématu je jasnej příklad emancipace :) ženský to asi takhle taky barly vdycky ale moc se o tom nemluvilo a ty terče se dělali jenom z žen... chachá jsem ráda že žiju v týhle době :D

    OdpovědětVymazat
  8. To já taky preferuji chlapa s nečím, co mě naprosto nadchne. Něco neurčitého, ale vzápětí přijdu na to, že se má stejnej tvar rtů jako jeden herec, co se mi líbil v jednom filmu :-D Takže bych řekla, že to něco jsou tvoje ideály, který si sbíráš z každého chlapa, kterej ti zkříží cestu a připadá ti zajímavej, ideální.. Teda tak je to aspoň u mě. Navíc na mě šíleně působí jeho moc, pokud vidím, že ten dotyčnej ji (ať už v čemkoli) má, je to pro mě silný afrodiziakum. No a taky je to inteligence a nevinnost, který z některých vyzařují. Nevím proč, ale mám nutkání ho zkazit.. :-D Většinou to stojí za to.

    Amanda

    OdpovědětVymazat
  9. S tou váhou a běhaním to měl být jen vtip, že :)

    OdpovědětVymazat
  10. Ahoj, byla jsi nominována v topu "12." jako má oblíbená blogerka.

    An :)
    http://ans-life.blogspot.com

    OdpovědětVymazat