Fotošop

21:14


Milý mi půjčil...tablet. A že já mám dneska poměrně přecitlivělou náladu...zkusila jsem se uklidnit něčím, co už jsem hrozně dlouho nedělala.
Taky je to poznat.
Možná ale, bych mohla zase začít.
Koupit si tužku (Jestli jsou někde nějaké kresbičky tak jedině propiskou, i když to není ono. Tužku nějak nevlastním momentálně.), pastelky...a zkusit to, jako tolikrát předtím.
Na pár hodin se ponořit do soustředění, propojit oko a ruku a "zvracet" na papír všechny interní záležitosti.....
Zasnít se při nějaké té vážné hudbě nebo symphonic metalu.
...
Taky jsou vám všechny imaginární portréty tak trochu autoportrétem?

You Might Also Like

2 komentářů

  1. Musím říct, že když si kreslím sama pro sebe, tak ty kresby ani nejsou kresby, prostě neumím to.


    Jinak momentálně jsem v Ostravě, ale do Havířova je to určitě zprovozněno, protože od máma od mého J. včera jela z práce autem a dostala se domů, ale je fakt, že nejezdí přes Rudnou, ale přes centrum Ovy a potom na Bartovice,... Ale je možné, že to musela objíždět, aby se vůbec dostala domů...

    OdpovědětVymazat
  2. Ja kreslim, driv trochu vic na urovni a vystavove, ted nejni cas, takze kreslim akorat do prace.
    Tablet mam, akorat mne na tom penu rozciluje ze se mi strasne rychle sjede spicka.

    OdpovědětVymazat