Někde je zakopaný pes

10:56

Možná jsem jenom paranoidní.
"Chodím po zahradě s dětskou lopatkou a hledám kde je zakopaný pes." Přesně takhle je to absurdní.
Člověk si říká, že za nějakých 8 let se přece musí vyvinout do dalšího stádia...ale co se týče tohoto, pravděpodobně jsem zatuhla ve sladkých 13 letech. Přistihávám se, jak hrotím každou blbost a hledám problémy tam kde nejsou.
Momentálně hledám toho zakopaného psa, vědět tak co dělám blbě...a nebo nic blbě nedělám a jenom si to vymýšlím?
Holt, když je něco jako depka...je to zase ten starý stav kdy moje sebevědomí skáče jako jojo.
A když je dole, nezbývá než se ptát: Proč?

Proč vypadám tak divně a má můj vzhled něco do činění s mými neúspěchy?
Mluvím špatně?
Oblékám se špatně?
Mám špatný styl práce?
Co na mě vadí té slavné paní?
Co na mě vadí lidem s kterýma bych chtěla spolupracovat?
Proč se lidi bojí se mnou něco mít?
Dokud mlčím, mám vykulené vyděšené oči, když promluvím, mají vyděšený pohloed všichni ostatní.
Nenapadlo by mě, že mě lidi nesnáší, aniž by mě viděli nebo se mnou mluvili.
Potřebuju feedback až budu přežraná k prasknutí.
Mám tendenci házet chyby na nedostatek peněz...a nezodstatek peněz...na chyby. Ale je to asi jenom moje lenost? Má vůbec smysl jít za "snem"?

(Jakou máte představu o člověku který si říká stylista? Jaké má mít vlasy, oči, makeup, boty, nehty...jak má myslet, jak se má chovat? Vím, jednou se to proti mě obrátí jako tolikrát, jenomže s mými kamarády si tak akorát dobře pokecám o přírodě, náboženství, filosofii, politice...ale o módě a image těžko. A řešit módu s přítelem? Mám ještě tchýni...ale ta to shrne větou" Jseš hezká, štíhlá tak co chceš..." A já se v tom plácám protože kvůli takovým blbostem přicházím o kontakty, o šance... Sedím v bytě, naštvaná sama na sebe, nerozhodná, vybodnout se na věci okolo hader a najít si nějakou "normální" práci (snad by mě někde vzali, do McDonalda..), jet domů a vybodnout se v rámci duševní pohody na veškerý konzum? A já pořád jenom sedím, a čekám že se někdo ozve, že řekne, hele, pojď uděláme toto...a oni se ozvou...Ty se tím živíš? Ne, studuju, živí mě rodiče...aha, tak nic...)

You Might Also Like

8 komentářů

  1. Zajímavý článek... Durduinovsky (za)jímavý :-). Možná zkus říct: jo, živím se tím. Malá lež, lžička, lidi chtějí být klamáni! Ber to jako hru. Hru, kde se může hlava v oblacích prodat jako záměr, styl, líbezný máršmelou, kterého se chce každý dotknout. To mě napadlo nejprv. A pak ještě - asi se mi při slově "stylistka" vybaví žena, jejíž styl je totálně minimalitický: základní tlumené barvy, kombinované s bílou, krémovou, světle šedou, jednoduché střihy... jednoduchý účes, hladké, upravené vlasy... upravené nehty - bezbarvý lak, krátce ostříhané. Chm, možná jsem vedle jak ta jedle :).

    OdpovědětVymazat
  2. Hm no myslim ze v tej puberte na svoj vek niesi sama, ja si tiez myslim ze no...cim som starsia tym som akasi detskejsia. A co sa tyka prace v umeni je to tazke a tazke to bude, cakanim nic nevyriesis, treba hladat sance a neuspechmi sa nevzdavat ale este viac nastartovat. Je to tazke ja to viem...ale myslim ze sa to da.

    OdpovědětVymazat
  3. je prece uplne jedno jak stylista vypada, dulezite je co umi a hlavne jak umi komunikovat s lidmi

    OdpovědětVymazat
  4. Nesouhlasím se předchozím anonymem: to je jako když má zubař chybějící přední zub, vizážista nemožný třpytky a krustu mejkapu na tvářích, kadeřník mastný vlasy s odrostama, manikérka polámený nehty s oprýskaným lakem. Mně se nejvíc (nejen pro práci stylistky) líbí typ ženy (Ženy), na kterou posílám odkaz. Je kouzelná... Nebo přinejmenším okouzlující. Durduin, jsem zvědavá na komentář! :)

    http://www.obrazky.cz/?q=charlotte%20gainsbourg

    OdpovědětVymazat
  5. Ono je lehké zaseknout se na 13 letech když už jsi byla ve 13 predcasne dusevne vyspela, hold uz to mas v sobe, mozna ve 13 Ti vlastne bylo pres 20. coz je horsi bilance nez ted v 2o/x na 13. To Te neceka starnuti, ktereho se tak bojis.
    Vis sama jsem alternativa/moderni, a ber se tak ze jsi vic svetaznala, sofistikovana, protoze kdo si hraje na alternativce a nekonzum tak ten ten je strasne povrchni, byt propaguje prirodni a vesmirne veci. Poznat svet a seb znamena prijmout vsechny moznosti co nam prinasi a ber se tak ze si dokazes vychutnat oba svety a tim mas vetsi zaber a rozhled. Bilancujes mezi nimi a mozna se citis rozporuplne, ale treba Ty sama jsi ta cesta ktera to ma byt, to pojitko.
    Stylista podle mne vypada jinak nez ostatni, nemusi byt ani krasny, ani obleceny v gaultierovi, ma mit proste svuj styl, osobitost a vizi. Je to umelec a tem je vytrednost a zvlastni vzhled ospousten. Ma predstava je od Tavi Turlington az po neyvraznou divku celou v cernem, dulezita je proste vize a prace co si s sebou nese.
    Ty mas moc pekne portfolio, tak nevim kde je problem. Mozna v tom ze mi cesi jsme vsichni tak trochu robici-vse musi odpovidat pozadavkum zakaznika,musi to byt rychle na ukor kvality a levne. SPousta se porad boji experimentovat.

    OdpovědětVymazat
  6. + k minulemu cislu vogue-to neni ani tak barva jako photoshop ty vlasy.
    Ja si davam akorat casting preliv v barve mych vlasu, hold vlasy po zadek uz vyzaduji lepsi zachazeni, na zrz bych nesla a nuzky jsem si poridila domu striha mne manzel.

    OdpovědětVymazat
  7. To Housewife: mě stříhá přítel
    To anonymní: slečna je krásná. Taková ta křehká sněhurka.
    ...
    Já asi nejvíce souhlasím s prvním anonymem...mám pocit že bych měla být nenápadná a, popravdě, modelky reagují lépe když si vedle mě připadají krásné štíhlé a dobře oblečené. Dneska jsem strávila celý den v šedé a bylo to fajn.

    OdpovědětVymazat
  8. U Macdonalda jsem kdysi byla na měsíční brigádě, bylo to hódně hrozný:), tak si říkám, že by ses měla ještě chvilku pokoušet o všechny svoje sny, než se odhodláš k těmhle krokům.
    Já si ke slovu stylistka přiřadím slova zajímavá, originální, vnímavá, empatická..z těch pár kousků tvý osoby, o které jsi se tu s námi podělila si troufám říct, že tu přece jen nějaký potenciál bude:)

    OdpovědětVymazat