To je ona

16:39

Focení s Jiřím Šubrtem a Nikol Valešovou dopadlo podle fotek výborně.
A to i přesto, že vizážistka neměla čím líčit a neuměla česat, takže jsem nakonec, s pomocí boží, několika vlásenek, jednoho hřebenu, několika gumiček a laku na vlasy, česala já.

Nikol je prostě holka se sexy výrazem a úžasně tvarovanýma končetinama.






(tahle poslední fotka....vzpomenete si?!)

You Might Also Like

7 komentářů

  1. ad posledni- vzpominam, ja bych ji tam hodila velkou masli a poradne utahla ;-), ta tam dost chybi
    na druhe je fakt pekny styling "myslivec"

    na prvni bych akorat zretusovala trcici vlasy

    OdpovědětVymazat
  2. to si ty fotila?alebo si robila styliing?
    ale to je jedno...ta tetia fotka je perfektna a slecna ma krasne nohy!

    OdpovědětVymazat
  3. Fotil Věhlasný Jiří Šubrt. Já hadříky ... co všechno je na nich špatně?

    OdpovědětVymazat
  4. :) preco by malo byt nieco spatne?si sa dobre toho zhostila,hlavne predposledny outfit sa mi paci

    OdpovědětVymazat
  5. styling dobry, a druha a treti fotka dobry celkove, ale zbytek bych asi vyfotila jinak :) jinak ty oranzovy plavky z H&M sou na foceni vyborny, mam v nich vyfocenou takovou metr osmdesat gazelu a vypada to uuuzasne :)

    OdpovědětVymazat
  6. Jsou fajn...škoda, že je musím zase vrátit :-D

    OdpovědětVymazat
  7. Krásné fotky, holčina má neuvěřitelné charisma. A pokud je to ta slečna, s jejímž výběrem jsi nebyla příliš spokojená, tak mně její tvary přijdou dokonalé. Ale chápu, že je to přece jen 10 let, co jsem se v módním průmyslu pohybovala, takže se vkus výrazně změnil, bohužel.
    A když se ptáš, tak na poslední fotce bych přidala tmavě hnědý pásek a na té předposlední bych přidala bižuterie- nejspíš hodně náramků na obě ruce, ale záleží hrozně na zadání, které jsi měla.

    OdpovědětVymazat