Baribie a Ken, každé dívky sen

8:34

Vraťme se zpátky do let, kdy jsme si přáli "tu pravou, od Matella", oblékali jsme ji do rób, koktejlek a na neohebné nohy nazouvali věčně se ztrácející střevíčky.

Do dob, kdy jako naše "alter-ego" seděla v růžovém načančaném pokojíčku, plném krajek a volánů, a snila o tom co jí čeká.


Teď už jsme vyrostli, ale naše sny se zhmotnily. Dámy a pánové, vźpomeňte si na své něžně-sexy dětství, je tady Christian Dior - Resort 2011

You Might Also Like

8 komentářů

  1. A mami, koupíš mi i takový šatičky na panenku? :) Krásný!

    OdpovědětVymazat
  2. Tak to je trefne prirovnani...
    so sweeet so cute
    na mne az moc

    nejvic se mi libi vlasy modelek, pekna patka+natupirovana zadni cast, mit ut patku tak bych si to i obcas na hlave udelala, ale strihat se kvuli tomu nehodlam, takze uvazuji o ofinkovem pricesku...

    OdpovědětVymazat
  3. ahoj, neznám tvoje jméno, nevím kdo jsi, ale již nějaký čas sleduji tvůj blog. Přes tři roky sleduji módní a ostatní s jinou tématikou blogy. Ale tvůj mi přijde za celou tu dobu nejoriginálnější ze všech. Asi tak před půl rokem jsem si řekla, že si ho také založím. Dala jsem tam čtyři články:D. Takže bych tě chtěla pochválit a hlavně poprosit, veď svůj blog stále dál:), kam se na tebe hrabe nějaká sandra s leopardem (omlouvám, nic proti ní nemám, abych nedostala hned přes hlavu:),kritika se zde nenosí). Ještě jednou chválím chválím, měj se pěkně
    Andrea

    OdpovědětVymazat
  4. to jsou fakt krásný bárbínky! mě se to fakt líbí a moc :) a mámí koupíš mi ty pravý od Diora? :)

    OdpovědětVymazat
  5. To anonymní Andrea:
    Díky moc, blog...plánuju rušit jenom když mám krizi, ale asi se k tomu neodhodlám. PS: Tady můžeš kritizovat do sytosti, cokoli, kohokoli, za cokoli. Lepší je sice konstruktivní kritika ,ale pokud máš svůj názor na kterýkoli článek/slovo/fotku, vykřič ho, i kdyby to byl jenom proud nadávek.

    OdpovědětVymazat
  6. to je tak roztomily, az to z toho kape :D ale libi moc

    OdpovědětVymazat
  7. ježiš, to je nádhera! <3 brala bych to všechno :D

    OdpovědětVymazat
  8. Proboha, Barbie nééé!!Jestli Barbie vlna zaplaví obchody hodně ušetřím.

    OdpovědětVymazat