Báječný svět shopaholiků

20:46

Protože mi to ani po dvou dnech neleze z hlavy, asi na tom něco bude.

Koukla jsem na film "Báječný svět shopaholiků" a pak probrečela zbytek večera.

Tak pitomý film.

Příliš uječený, romantický, americký, barevný... ale přece měl něco do sebe.


Co když jsem shopaholik? Ano, asi jsem. V rámci možností. Nezadlužila bych se, NIKDY!, říkám si.


Hrdinka nakupovala, měla z toho radost, nemohla odolat...a pak ani nevěděla, co má, co nemá, ani nesundala cenovky...


A já mám tunu hader, pásků, šátků...pokaždé si musím "něco" koupit, něco čemu při sekáčové ceně neodolám...a ani to nenosím, ani jsem to nepoužila na focení....

Hromada věcí, zbytečností, venkovská hrabivost "co kdyby se to mohlo hodit".

Mám spoustu toho co nepotřebuju....a například žádnou vhodnou podprsenku.


Je zajímavé, jaká"šatníková sebereflexe" člověka popadne, když není ani na nejlevnější oříškovou čokoládu.


Ve filmu to vyřešili jednoduše. Aukcí. A co my obyčejní? Stojí za to vystavovat šatník na aukru? Nebo raději, tak jako u ostaních, na blogu?


Už mě to několikrát popadlo, všechno vyhodit, začít nový "normální" život...ale, jak by řekli lidi před pár lety, "lepí mi". Nejsem schopná. Leda ty věci předat někomu, kdo je použije.


A tak, nezbývá než doufat, že stylingový sen není jenom nějaká divná a krvelačná chiméra, která mi pomocí falešných iluzí ubírá energii, vysávé účty a přidělává vrásky. Nezbývá než pořád doufat "že mi to k něčemu ještě bude".


... více než tři kufry kvalitního výběrového vintage...a já běhám po Praze se skoro holým zadkem :-D

(Vintage šaty, pásek, kytka, rukavičky, boty...a moje originální barva vlasů. Vůně loňských velikonoc)

You Might Also Like

3 komentářů

  1. Ještě než film se mi líbily knížky..
    Myslím, že když se nad tím každý zamyslí, jsme na tom všichni stejně..
    A ty šaty jsou uplně super!!

    OdpovědětVymazat
  2. Ah, to bohuzel znam...jeste ktomu si nakupuji nepadnouci obleceni a neladici styly k sobe...ale co s tim, kupuji si casto obleceni podle toho zda se mi libi, a ne zda mi padne.

    OdpovědětVymazat
  3. Ta fotka je krásná. A i vše na ní je krásné. Taky mám ráda vintage módu a troufám si tvrdit, že jí snad ještě užiješ/použiješ a nedoprovází tě tedy zbytečně. Minimálně bych něco z tvých pokladů ráda viděla tady.

    OdpovědětVymazat