Posílám to dál

17:27

Včera mi ... spadla čelist. Nejsem fashion, nejsem milá, hezká ... a přesto všechno mě Ann zařadila do svého "ocenění".
Na rozdíl od ostatních v seznamu, ukazuju veřejnosti v 90% to, jaká jsem uvnitř svého mozku. Neumím se oblékat (což je zajímavé protože ostatní obléknu hravě) a nemám fotky (i když přítel je skoro fotograf s téměř profesionální zrcadlovkou).

Ale zatáhli jste mě do toho, tak v tom s vámi pojedu.

Díky moc Ann, za iniciativu.

Zde jsou pravidla:
1. Uveřejnit ocenění na svém blogu
2. Uveřejnit, kdo mi dal ocenění
3. Napsat 12 oblíbených blogů
4. Poslat "dvanáctce" zprávu, že je nominovaná
5. Napsat o 10.-ti věčech, které máš ráda



Nominaci jsem dostala 8. máje od Ann z ans-life


Zde je mých 12. oblíbených blogů:
1. Foly D. Sante (je to taka spravna baba, na jejím blogu si počtu, popřemýšlím i se pokoukám)
2. Alice (když dlouho nic nenapíše, mívám absťák. Živel a koncentrace života s blond hřívou)
3. Plesure seeker (moje nová závislost, kreativní návrhářka a matka jakou bych jednou chtěla být)
4. Suzie (ikona česky psaných blogů, něco jako polobůh)
5. Loli (úžasná modelka a skvělá stylistka - konkurence z jejíchž výtvorů mi vždycky spadne čelist)
6. Veronica (obyčejná fashion blogerka, která přidává fotky a ne foteshky)
7. Barbarella (místo, kde si ráda počtu, holka, s kterou si ráda pokomentuju)
8. Adéla (vyjímečně sarkastická na místní poměry. Špetka chili v blogovém guláši)
9. Gretka (jenom čumím)
10. Zuzka (nástroj komunikace s domovem, moje o dva roky mladší dvojče)
11. COACD (snapy, snapy, snapy...krásní lidé bez tun makeupu)
12. Yvan Rodic (cestovní agentura pro nemajetné)

10. věcí, které mám ráda:
1. Volnost
2. Lidi
3. Ticho
4. Radegast
5. Lesy a pustinu
6. Matematiku
7. Fyzickou práci
8. Krásné věci
9. Rychlý pohyb
10. Čistou vodu

Sleduju 89 blogů. Ale bylo těžké z nich vybrat i jenom 10, které jsou pro mě fakt něco. Jsou mezi nimi ikony i ikonky. A mě teď čeká to nejtěžší, přiznat těm lidem, z nichž některým se stydím i komentovat, že je sleduju.
(Jestli máte z něčeho pocit ironie, mimořádně jste vedle. Ti lidi jsou pro mě většinou opravdové autority.)

You Might Also Like

9 komentářů

  1. Taky jenom čumím:),děkuju ti za nominaci a jsem moc ráda, že občas zajdeš na návštěvu.

    OdpovědětVymazat
  2. Moc děkuji potěšilo mě to..:)

    OdpovědětVymazat
  3. ted se zamýšlím nad tím co je v závorce...to je tak dobrá věta že si to snad dám do záhlaví blogu...:D

    OdpovědětVymazat
  4. kazdopadne dekuji za nominaci a urcite prohlidnu ty dalsi nominovane, at se mam kde inspirovat :)

    OdpovědětVymazat
  5. takove spoty plne odkazu mam rada, poznam nove blogy, diiky :))

    OdpovědětVymazat
  6. Taky dekuju, svou nominaci od tebe jsem byla docela sokovana, ale moc jsi me potesila :)

    OdpovědětVymazat
  7. Děkuju moc, vážím si toho, i když mi osobně přijde, že poslední dobou jsem čím dál hodnější :)

    OdpovědětVymazat
  8. dakujem krasne:)))velmi ma to potesilo ze som hned prva (ak to nie je podla oblubenosti zoradene,nevrav mi to...netreba mi kazit radost:P)

    OdpovědětVymazat