Si poskočím

21:44




Pro všechny co mě milujou, jako kuří oko na palci :-)


You Might Also Like

7 komentářů

  1. vypadas jako dablik, fakt! :D a mas strasne zvlastni oboci, pekne zvlastni... (kez bych byla zrzka)

    OdpovědětVymazat
  2. jsi čertovska :) výborně čertovská! :)

    OdpovědětVymazat
  3. vzdyt to oboci je dokreslene.. nebo ne?:)
    kazdopadne super fotky a super vyrazy!

    OdpovědětVymazat
  4. Jo, je to namalované :-)
    Byla jsem na focení a doma mě takhle cvaknul můj "muž".

    OdpovědětVymazat
  5. jáj tie tvoje pekné vlááásky!!

    OdpovědětVymazat
  6. Haha, ty jsi užasná!! Nádherný fotky, hrozně ti to sluší!! Závidim ti tu krásnou barvu vlasů!!
    A jen tak mimochodem, ta druhá je nejlepší :D

    OdpovědětVymazat
  7. ...ja mám kuří oko na malíku... :)

    OdpovědětVymazat