Nejen staré železo rezaví

19:53

Nejenom staré železo rezaví.
I Číňany to chytlo (Vogue China January 2010)







A miluju i tenhle blog, na kterém najdete všechny zrzavé modelky.
http://redheadmodels.blogspot.com/


Rezavá je moje sestřička.

A jak rezavá vlna aktuálně postupuje?
Jak jezdím po Praze, nestíhám se otáčet kolik lidí je najednou jako pomeranč.
Že by opravdu nový trend?

Tuším, že "nejznámější česká fahion bloggerka" je teď taky zrzka.

Takže...asi ano, asi to skutečně je in.
(jenom moje pihovatá, originál zrzavá spolužačka, se barví na červeno)

You Might Also Like

7 komentářů

  1. už asi budu končit s blonďatostí a těším se na návrat do červených barev :) ovšem chci nejdřív taky dosáhnou takhle (ideálně tak jako na třetí fotce) rezaté :) a taky bych chtěla světle růžovou no ale nevim jak na to...
    (a taky - děkuji Oli! občas milá slova od někoho koho vlastně ani moc neznám pomůžou víc než ta stále opakovaná od nejbližších...)

    OdpovědětVymazat
  2. Doufám, že nový trend z toho nebude, protože na většinu naší populace se tahle barva prostě nehodí. A ještě stále si pamatuju ten devadesátkový trend, kdy rezavou hlavu měly snad všechny.

    OdpovědětVymazat
  3. ja som uz pred rokom skusala byt zrzkou,ale kedze mam hnede vlasy a na to aby som bola taka riadna zrzka,by som si musela trosku osvetlit vlasy farbou tak som si dala len zmyvatelny sampon.Sice efekt nebol taky ziarivy,ale bola zmena a to je hlavne

    OdpovědětVymazat
  4. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  5. Všichni mě takhle budou ponoukat, až jednou půjdu, risknu to a udělám ze sebe zrzku taky !!!
    I když tyhle trendy, kdy má pak onu věc či barvu či já nevím co každý, na mě mají spíše opačný účinek a už po tom pak tak netoužím...
    ale zrzavá je krásná a konečně se po blond a pak po brunet vlně dočkala svého výsluní..

    Jinak k tomu ekzému, před třemi lety jsem se ho úspěšně zbavila zdravou stravou(vysazením čokolády atd.), teď už nejím tak zdravě, ale pořád spíš zdravě než nezdravě...a malý čtvereček čokolády denně přece nemůže mít tak ničivé účinky...nebo ano??? :-(((
    ale vypozorovala jsem na sobě, že se mi ekzém zhoršil po nemoci a momentální stresové období jako by ho ještě přikrmovalo...

    No, mě přijde, že každá strana má něco, co se člověku nelíbí a vadí mu...mě třeba u zelených nesedí jejich kandidát pro (můj) Středočeský kraj....je to prostě těžké.

    OdpovědětVymazat
  6. zrzavá je krásná barva, nicméně většině lidí nesluší. Lidem v našem pásmu sluší spíše studenější tóny, ale bohužel na ulici jsou k vidění hlavně červené hlavy či hlavy s nádechem do červena.
    Nechávám si už přes dva roky odrůstat černé vlasy ze svých telecích let a zároveň si dobarvuju kořínky na hnědo. Toužím po studeném odstínu hnědé, ale v drogerkových přelivech se taková varianta téměř nevyskytuje!Na kadeřníka každý měsíc (vlasy mi rostou hodně rychle) jako studentka opravdu nemám, takže jsem v takové bezvýchodné situaci.
    To je taky myslím důvod, proč je na ulicích tolik žen s mahagonem, červeným melírem, hnědočervenými vlasy, etc., které jim většinou nesednou. (nejen díky nákupům v drogeriích a domácím postupům, ale také trochu díky kadeřnicím obzvláště v maloměstech a jejich stylu "tak vám to střihnu po uši, hodím na to červenej mahagónek a tady pár proužku odbarvíme na blond a nakonec vyfoukáme"
    ;)
    musím ale říct, že se mi líbízářivě rezavé vlasy viz fotky v článku (ale ne na mě, už jsem si to dokonce vyzkoušela;))

    btw
    "nejznámější česká fahion bloggerka" si imho barvou moc nepolepšila, její předchozí odstín a kvalita vlasů byla nádherná.

    odstíny dočervena také zdůrazní každý červený flíček a nedokonalost ve tváři, viz třeba Blog Adély (heels in prague).

    OdpovědětVymazat
  7. ja si uz strasne davno preju byt zrzava, ale protoze jsem strasne bojacna v meneni sveho vzhledu, tak jsem porad blond a budu nejspis navzdy :)) (dokud nezesedivim :D)

    OdpovědětVymazat