Týden plný zlátka a pozlátka - telegraficky, informace o tom že žiju

19:03

Mám už skoro za sebou týden...plný dopňků, ozdob, šperků a zajímavých lidí.

V sobotu se mi s pomocí skvělé Marcelky podařilo zažehnat kapitální průser (na stěnu si musím napsat předsevzetí: I nepříjemné věci budu dělat hned!)

V neděli jsme navštívili dědu, který ve své chalupě sedí zalezlý jako jezevec a vyráží jenom za drobnými nákupy a do kostela. Z drsného pána pár let po sedmdesátce, který míval tendence střílet po jedincích mužského pohlaví v našem okolí, se vyklubal příjemný společník. Tři hodiny povídal mému muži o svém životě.
Ani jsem nedutala. Takhle jsem ho nikdy neviděla mluvit ani s mým otcem, natož s kýmkoli jiným...

V pondělí, uprostřed deštivého lesa, mlhy, větru, vůně hub a mokrého kapradí ... jsem dostala nejvzácnější šperk za celý můj život a odpověděla třemi písmeny.

V úterý proběhlo lesní focení s Veronikou a její kamarádkou Dianou. Pomocí tavné pistole se mi podařilo vytvořit náhrdelník a spony do vlasů, s lesní tématikou. Možná jsou někde vidět na jejím blogu, na fotkách z backstage,

Ve středu měl můj počítač operaci. Díky mým mužům (tatínkovi, Kubovi a magorům z Dell) už je zase v pořádku.

A ve čtvrtek... Ztrávila jsem ho s nejzajímavějším člověkem, s jakým to šlo. Když jsem na sebe večer věšela šperky, které jsem dostala v Showroomu HM (Ještě teď mám poněkud pootevřená ústa!), čekala na mě VIP párty Lookmagazínu.

Dneska jsem potkala svou spolužačku, čerstvě vdanou paní, a čeká mě další večerní přátelská povinnost. Snad to dopadne dobře. Hm, nějak nevím o čem psát, navrhněte nějaké téma, co by vás, i z výše zmýněných střípků, zajímalo.

Jsem ometák a v hlavě mám nějaký zmatek z toho všeho :-)

You Might Also Like

6 komentářů

  1. "V pondělí, uprostřed deštivého lesa, mlhy, větru, vůně hub a mokrého kapradí ... jsem dostala nejvzácnější šperk za celý můj život a odpověděla třemi písmeny." - moc hezke a gratuluju k zasnoubeni:)

    OdpovědětVymazat
  2. ten showroom mě šíleně překvapil.po tvých kousavích komentářích na tohle téma mě překvapuje, že si tam šla.

    OdpovědětVymazat
  3. AD prsten :))) - kráása, moc moc moc GRATULUJU. Krásný čin od Muže!!!!

    A AD HM: No tedy. SKoro bych od Durduin čekala zásadovost, a ne důkaz toho, že kousance byly jen touhou patřit taky mezi "vyvolené". A propos: HM mi je čim dál tim víc pro.tiv.ný; masová věc, zmasená a příliš příliš profáánnííí :). Ne, trochu nadsázka, ale jen malinko.

    Ovšem v tak krásnym tejdnu ti ničim nechci kalit radooost!!!

    OdpovědětVymazat
  4. tý jo gratuluju!!! :) já tam byla ve čtvrtek odpoledne škoda že jsme se minuly - pogratulovala bych ti osobně :)

    OdpovědětVymazat
  5. taky ti moc gratuluju!

    OdpovědětVymazat
  6. Jee .... to je moc hezké . přidávám se ke gratulacím! :) Verča K.

    OdpovědětVymazat