Třetí dítě - stabilní nebo náhodný jev?

21:40

Tak jsem dneska učinila krok, který mě snad dovede ke stejnému stupni vzdělání, jako má třeba Alice.

Upsala jsem se k 50 stranám textu grafů a tabulek, k prohloubení už tak celkem intimního vztahu s internetovou prezentací statistického úřadu a největšímu dobrodružství, jaké si na sebe magor mého formátu může ušít.

Hlavní základnou práce, na jejímž konci budu blíže titulu (bl)bc. je totiž dotazníkové šetření.

Nemluvím o tom že mimo testu na fb jsem dosud nic takového nesestavovala, nemluvím o zákazu uzavřených otázek, výběru koho se ptát.
Doufám že míra inresponze bude malá, maminky ochotné a ředitelky mateřských škol vstřícné.

Uf :-D

(Prosím, pokud znáte nějaké rodiny se třemi dětmi nebo sami máte dva sourozence, ozvěte se. I kdyby jste mi nepasovali do regionu, moc ráda vám předložím pár otázek:-)

You Might Also Like

8 komentářů

  1. Já mám sourozence čtyři, to se ti asi nehodí, že? :)

    OdpovědětVymazat
  2. Simona Fučíková25. října 2010 v 22:15

    Ahoj Oli!
    Tátova sestřenice má tři děti a jedna naše rodinná známá také, tak se jich zkusím optat, ale třeba by do toho i šly ;). Jinak díky svým kontaktům jsem ti schopná dohodit i nějaké ty mateřské školky ;).

    OdpovědětVymazat
  3. Ahoj, anonym Bára z moravské metropole se hlásí,
    že má 2 sourozence. Budu ti zapadat do tvého dotazníku?

    OdpovědětVymazat
  4. Děkuju, děkuju, pošlete mi krátkého maila na o.karpecka@volny.cz
    (ať na vám můžu testovat dotazníky :-)

    OdpovědětVymazat
  5. Moji rodiče chtěli 3 děti, ale nějak to nevyšlo a napotřetí se narodila dvojčata :D

    OdpovědětVymazat
  6. Jé děkuji za zmínku v takové milé souvislosti nadýmám se hrdostí :D a jinak já jsem taky ze tří sester a pro tebe cokoliv takže dej kdyžtak vědět :) a jsem zvědavá na výsledky výzkumu!

    OdpovědětVymazat
  7. já mám 2 sourozence, jestli chceš, tak se ozvi
    Jana

    jannite@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  8. dva sourozence mam, kdyby bylo jeste potreba ,-)

    OdpovědětVymazat