Výročí velkého významu

19:17

Na ruce mám náramek se zajíčkem.

Ano, i já jsem včera byla na Designbloku.

Nejdříve trocha nostalgie coby předkrm.

Nebýt tohoto kulturního počinu, žila bych dneska úplně jiný život.
Pamatuju si to jako dneska - vykulená blondýnka vlezla do DOXu a byla uvedena do zákulisí, mezi ostatní, nepoměrně štíhlejší, modelky.

Bylo to tehdy složité. Za mnou první týdny v nové škole, na břiše šest kilo nadváhy, v hlavě porucha příjmu potravy, na obličeji ustaraný výraz a vedle mě chlap, o kterého nebylo možné se opřít, jakkoli se snažil. Sms z agentury - 10.10 přehlídka pro studio 333, Superstudio DOX - snažili se, aby i beznadějné holky jenom neseděly na zadku.

Kdybych si tehdy nemyslela, že 10 je v pátek, mohlo být všechno jinak. Ale já se spletla a bez snídaně seděla v bílém backstage. Návrhářky ze mě byly zoufalé. Nejdříve mě chtěly poslat domů. Skoro hodinu se mě snažily naučit chodit. Nebyly na mě šaty. Nakonec jsem obědvala v číně s jinou modelkou a pak měla výčitky svědomí. Přehlídka dopadla dobře. Díky výbornému nápadu a choreografii.

Video z přehlídky - poznáte mě?

Můj "best-boy-friend" a kamarádka Lada se na mě byli podívat. Ve vrchním patře byl tajuplný projekt "Křehký" zrovna v plném proudu. Stánků s designem bylo poskrovnu a nejvíce mě zaujala "kožená igelitka". Slovo dalo slovo, na druhý den jsem šla s Ladou kupovat boty a pak do Hells Bells, kde jsem potkala svého Muže...

:-D

You Might Also Like

5 komentářů

  1. Jsi ta s tím košíkem ke konci?

    OdpovědětVymazat
  2. Jo jsi ta s tím košíkem! No tak to sis trochu v článku zalichotila a velmi těm co vybírali ty příšerné hadry a těm co česali ty nacuchané boule. Ale ono to asi bylo amatérské, že?

    OdpovědětVymazat
  3. Jo, ta nejtlustší co se potácí jako medvěd :-)
    Nejsem sto zpětně posoudit jestli to bylo nebo nebylo amatérské. Třeba byly ty kadeřnice a vizážistky v běžném životě uklízečkami nebo řidičkami tramvaje. Pro návrhářky to byla jedna z prvních kolekcí.

    OdpovědětVymazat
  4. Chuze teda je fakt hrozna, ale nejtlustsi tam urcite nejsi, zrovna hned druhe holka nema prilis modelkovskou postavu.
    Myslim ze Ti to tam, az na ten tanec v porcelanu, slusi

    OdpovědětVymazat
  5. rozhodně tam nejsi nejtlustší, ale ta chůze byla vážně poznat :-)
    i když, myslím, že to do té přehlídky i docela zapadalo. Celá byla taková nějaká čudná.

    OdpovědětVymazat