Michal for Nicol

18:55











You Might Also Like

9 komentářů

  1. tyhle fotky jsou opravdu krásné už sem je obdivovala na facebooku nádhera..:)

    OdpovědětVymazat
  2. Skvělý fotky!! Hlavně ta první se mi líbí :)

    OdpovědětVymazat
  3. moc se mi libi posledni fotka - barevne i "akcne" :)

    OdpovědětVymazat
  4. Všechny jsou moc hezké, ale asi nejvíce se mi líbí první a poslední :)
    Jinak děkuju za komentář. Já už se taky nechci vrátit do dob minulých kdy jsem si zahrávala se zdravím (i když to tak možná občas vypadá), takže si dávám pozor, abych měla energii,ale je pravda, že ještě nevím co je pro mě a moje tělo to nejlepší. Vidím, že spousta dívek chce být dokonalých a žene se za tím, bez rozmyšlení. Tak doufám, že ty jsi z toho úplně venku.Cvičení je dobré jak pro zdraví tak pro pocit a to si chci udržovat pořád :)

    OdpovědětVymazat
  5. Modelky nemaj vůbec lehkej život.

    OdpovědětVymazat
  6. Má to takovou tu atmosféru, co mám ráda...jen ji nedokážu popsat;)

    OdpovědětVymazat