A kde jste vy?

17:32

Kdyby jste měli být psem, jakým by jste byli, jak by jste žili?

Jsem smeták zameták. :-) Takové to chlupaté zvíře neurčité barvy veliskosti a rasy, které ometá vesnicí. Oběhnu si svoje rohy, nechám se podrbat, vrtím ocasem, občas někde něco seberu a večer se zase vrátím domů. Páníčkovi donesu papuče, lehnu mu k nohám a celou noc vrčím na zlé sny a zlodějě, abych ráno zase mohla vyběhnout do světa.

Mám obojek a známku, už někam patřím. Už nejsem toulavý nalezenec. Svou svobodu a svého páníčka ale nevyměním ani za sametový pelíšek, značkové granule nebo návštěvu kosmetického salónu.

Nechci být pokojový pinč, taškový bišonek, ovčák u boudy, týraný chudáček v kotci ani zvířátko na vodítku. Jsem ... šťastná?

Nevím jak to máte vy, ale já už jsem řekla první tiché ...ANO...

Je to zvláštní pocit. K někomu patřit...

You Might Also Like

2 komentářů

  1. Asi žádné luxusní plemeno, v kožichu pár blech, ale rádi mě občas podrbou za uchem pro mý velký voči a nepopiratelný kouzlo, ráda běhám na volno, ale ráda se mám kam vrátit.
    Zdravím Tě, Haf!

    OdpovědětVymazat
  2. Bílej chlupatej samojed, co sice vypadá hezky, ale uvnitř je to drsné a odolné plemeno...

    OdpovědětVymazat