Školní intermezzo

21:38

Tak už jsem po dnešku taky školačka. Dnešní tři předměty me dostaly do kolen. Sociální psychologie správy - je fajn vědět jak se chovají manageři a podřízení, ale když pan vyučující to říká tak nezáživně... Filosofické problémy kvantifikace a měření - filosofii mám ráda, matematiku taky, jenom mě nikdy nenapadlo to zkombinovat dohromady a napsat o tom šestistránkovou práci.... Ekonomie neřesti - zní to lákavě leč, já jsem vždycky byla spíše technický tip a předmět je vyučován v angličtině.

Jsem unavená. Snad se vám líbily články o modelkovské soutěži, jeden, ten nejzajímavější teprve přibude. Zatím mi radost dělá něco jiného a to tonbogirl a její článek.

Have sweet dreams

You Might Also Like

1 komentářů

  1. Povedené fotky jen co je pravda, Tonbogirl je moc šikovná. A tebe zastihla ve velice příjemném vzhledovém rozpoložení :))

    OdpovědětVymazat