Díky!

16:47

Botasky, nízké ponožky s puntíkem, nadkolenní návleky proti kopřivám, manšestrová sukně, propocení tričko, batoh, mikina na batohu, repelentní vůně a jeden hodně velký kopec za mnou. (Guláš z divočáka, Velké pivo a pár hororových setkání předemnou)

Člověk nemusí mít plný botník bot na podpatku, plný šatník značek a plnou hlavu trendů.

Nemusí nakupovat draze, neustále obíhat butiky, psát seznamy toho co si chce koupit, toho co si koupil, toho co si nekoupí, toho co si kupuje každý den.

Nemusí létat letadlem, pohybovat se pouze po městě, koupat se jenom v bazéně nebo v moři a pít jenom laté, frapé a kapučíno.

Nemusí jíst jenom saláty, zmrzliny, makronky a muffiny. 

Nebuďte otroky módy.
Když vylezete na velký kopec, nestyďte se, že máte jazyk na vestě a zpocená záda.
Nestyďte se vyjít z chlívečku toho, co je a co není in.
Přestože šaty dělají člověka, i člověk dělá šaty.

Jsou to tak nějak dva roky, co jsem se "pevně rozhodla" že budu stylista a vůbec, děsně fashion člověk. A v honbě za pokladem pozlátka občas zapomínám, kdo jsem, odkud, a kam kráčím.
Doufám, že z toho, jak mě pozorujete, vám aspoň občas cuká v koutcích, občas se zamyslíte, občas mi nadáváte a občas si říkáte, že jste stokrát lepší. Tak to má být.

Ještě jednou, díky.

PS: Opravdu se mi nechce dělat takovou tu klasickou giveaway. Na druhou stranu, ráda bych Vám udělala radost. Kdo bude mít nejšílenější nebo nejzajímavější nápad který zároveň nebude finančně náročný a ilegální, dostane ho na stříbrném podnose, buď uskutečněný ve fyzické podobě, v podobě zážitku nebo fotodokumentace :-)

You Might Also Like

13 komentářů

  1. Olgo milá Olgo... tak jo udělej mi radost a přijeď za mnou :) šílený je to dost ne? :)
    sleduju tvoje praní se se světem moc ráda! však víš :)

    OdpovědětVymazat
  2. To je krásně napsané :-), kdyby po světě tak chodilo více takto myslících lidí :-)

    OdpovědětVymazat
  3. jsem ráda, že zůstáváš při zemi. fakt tvůj blog čtu moc ráda. asi čím dál víc.. (pardon za komentář bez nápadu)

    OdpovědětVymazat
  4. za tohle díky. přála bych si jen, abych to kolem sebe viděla častěji: neutváří nás móda, my utváříme ji. a všechno to pohoršování se nad tím, jak se ostatní lidé oblíkají... k čemu?

    OdpovědětVymazat
  5. tvoje posty maju co do seba a tento sa mi paci zo vsetkych najviac.
    http://kateonskate.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  6. Výstižné, pravdivé a moc pěkně napsané! Jsi krásná a navíc to máš v hlavě srovnané (snad to nezní divně, myslím to jako tu největší lichotku) ;)

    OdpovědětVymazat
  7. Ahoj Oli, drž se a per se dál.
    Pozdravuje Tě hlavně Jurášek ("...jé to je Olinka!" - k fotce na homepage)a taky Honzík a Maruška.
    Měj se fajn.
    MartinaK

    OdpovědětVymazat
  8. veľmi pekný článok, tvoj blog mám veľmi rada a páči sa mi, že je to blog o tebe a nie o tom, čo máš oblečené :) móda a trendy určite nie sú vždy to najdôležitejšie...

    OdpovědětVymazat
  9. Krásný článek. Líbí se mi, že jsi svá.

    OdpovědětVymazat
  10. Milý článek, jen bych podotknul, že z článku trochu vyplývá, že "všichni" se tím pozlátkem a tím vším "bohatstvím" dnešního světa mohou obklopovat. Spíše opak je pravdou... Ale to jen tak naokraj :o). Hezký den.

    OdpovědětVymazat
  11. Krásně napsané,ale skoro každý člověk podle situace někdy zapomene,kdo doopravdy je :)
    Jinak tvůj blog se mi moc líbí :)

    OdpovědětVymazat
  12. Tvoje články jsou čím dále lepší, jsi nejen hezká , ale především inteligentní slečna! Jen tak dále

    OdpovědětVymazat