Největší hrabák!

18:29

V pátek se konal Cakebreak - neboli blešák oblečení, doplňků a stylových předmětů. Nikdy jsem na takové akci nebyla, tím méně v Meet Factory kde se scházejí ti nejstylovější lidé a já se jich, trochu, bojím. Ale když to bylo pod záštitou CZOF, neodolala jsem. Všechny fundusové věci, které jsem zatím neodstěhovala, prošly tvrdým rozřazováním. Výsledek? Na nádraží pro mě musely holky přijet. Na zádech krosna, v náručí nacpaná ikeácká taška, to by se špatně neslo.

Oproti původnímu plánu se začínalo o kousek později, první zvědavci nás zastihli ještě nepřipravené, ale pak už to šlo jako po drátkách. Na dece byly vystavené poklady ze skříní holek z CZOF, Eva Schön měla nejkrásnější cenovky, další holky přinesly boty... A lidé chodili, dívali se, vybírali, zkoušeli, oblečení nacházelo nový domov a kasička která přispěla na Klokánek se plnila.

Nejsem tak šikovná, že bych jenom stála u stánku. Obešla jsem si konkurenci a navštívil mě i můj Muž, který pořídit dokonalé fotky atmosféry. A samozřejmě, i jsem cosi utratila. Protože za 40 korun, kovové masivní náhrdelníky, to by byla škoda nekoupit.



úpravy stánku s Evou Doškovou





Slečna si vybírá...

Stánek CZOF









Můj nákup
Ps: tahle akce byla tak silný zážitek, že asi budou další dva články...

You Might Also Like

1 komentářů