Bílá

19:55

Fotila Adélka.

Když jsem tuhle látku viděla v obchodě, nemohla jsem odolat. Nechápu proč přišlo rozhodnutí, že z ní budou šaty na státnice. Hledání střihu, několik návštěv u švadlenky (Nakonec mi vyrobila střih přímo na míru, i s vychytávkami pro mou postavu!) a šaty byly doma. Elegantní, jednoduché, cudné - ale průsvitné. (Stále čekám na příležitost, kdy půjdu jenom v bílém prádle a v nich.) Zatímco o státnicích je doplnily balerínky, bílé tílko/mikrošaty a černý svetr, ve čtvrtek jsem byla uvolněnější. V šedém body jsem už stěhovala praktiky a boty - Hasbeens for HM. Ano - něco jim chybí. 
- Šla jsem v nich na focení kolekce Mon-chichi a sotva jsem došla na vlak, měla jsem puchýře na achilovkách. Rozohnila jsem se tak, že ještě na focení jsem, sponkou, odpárala pásky a hned večer odstranila zbytek. A je to stokrát lepší! 

Bez makeupu, bez účesu. Šaty by Anna Totušková, vyšívaný len.

Nevím proč, tyhle šaty jsou takový můj svatební potenciál. Mám počit, že vdávat se v nich by nebyla žádná ostuda.



You Might Also Like

14 komentářů

  1. Jsou nádherné a moc ti sluší!

    OdpovědětVymazat
  2. krásné šaty! takovou látku chci taky někde potkat :)

    OdpovědětVymazat
  3. kouzelna! ostuda by to rozhodne nebyla :)

    OdpovědětVymazat
  4. ale fuj Olgo, oprav si tu hrubku...vYděla :-/copak je to ve vyjmenovaných slovech?

    OdpovědětVymazat
  5. To Anonymní: Omlouvám se za hotntotštinu. Chyba opravena, děkuji za upomenutí.

    OdpovědětVymazat
  6. Zrovna když jsem je viděla, tak jsem si řekla, vzhůru na radnici! :)

    OdpovědětVymazat
  7. Jsou krásné, moc ti sluší :DD

    OdpovědětVymazat
  8. Moc pěkné. ty šaty jsou super, jé :)

    OdpovědětVymazat
  9. ta první fotka mi přijde, jako by ji někdo vytrhl z nějakého hodně starého (teda ne že ty by jsi vypadala staře, tak jsem to nemyslela) alba. asi díky těm šatům. sluší ti ;)

    OdpovědětVymazat
  10. Jsou nádherný! Mají spodničku, nebo je budeš nosit bez?

    OdpovědětVymazat