Thank you, Rachel

11:27

Ve čtvrtek 18.8 se nekonalo jenom šílené beauty focení, ale také událost poměrně luxusnějšího rázu. V zapadlém, o to příjemnějším, prostoru Cocina Rivero se konala prodejní výstava šperků značky Bara Boheme.

Přiznám se, nevěděla jsem, co čekat. V poslední době mi moc pozvánek na podobné akce nechodí a o to více jsem se těšila. Na druhou stranu, pokud se nesejdou zajímaví lidé, prezentace nejsou nic extra hvězdného a zábavného.

Tato však dopadla výborně. Možná, že to trochu bylo příjemným domácím prostředím. Šperky byly rozloženy na stole a na komodě, každý si mohl vyzkoušet, co chtěl. Stříbro, pozlacené stříbro, polodrahokamy a broušené drahokamy, jemné řetízky, extravagantní náušnice, masivní i decentní prsteny - návštěvnice seděly na lavici kolem stolu a zkoušely nejrůznější ozdoby.
Místností vládla příjemná přátelská atmosféra, kterou ještě umocňovala sama autorka šperků, Bára. Ta každého příchozího osobně přivítala, odpovídala na dotazy, počítala, kolik co stojí a pomáhala i s výběrem.

Bára žije v USA, v LA. Už je to delší dobu, co opustila rodnou hroudu a vydala se za oceán. Osud jí nakonec stejně dostihl, vrozená kreativita a talent nešla zapřít a tak se pustila do výroby šperků. Do Česka přijela na dovolenou, za rodinou, a když už na to přišlo, vzala své výtvory sebou. Jednak aby je prezentovala a také, aby je nechala vyfotit pro připravovanou internetovou stránku.

Mě osobně její šperky velmi zaujaly. Z Code:mode jsem zvyklá buď na poměrně drahé malosérie, nebo bižu, které autor seká jak baťa cvičky. Bára přivezla několik kolekcí, každou s různými druhy kamenů, ve stříbře i zlatě. A rozhodně to nebylo tak drahé, jak bych čekala.

Ptala jsem se na pár věcí, až jsme se dostaly k focení.  "Víte, vy se mi líbíte k těm šperkům, nechcete přijít, že bych na vás něco vyfotila?"




Domluvily jsme se. Doufám, že když je na fotkách krásný šperk a fotí skvělý fotograf, modelka to moc nepokazí.


You Might Also Like

10 komentářů

  1. neboj ty nic pokazit nemozes, ved si strasne krasna :))
    http://kateonskate.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  2. I can't wait to see the results! :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Vypadají opravdu krásně, určitě s tebou ladí výborně. Kdyby se nějaké rozdávali, vem mi taky:)

    OdpovědětVymazat
  4. Nahrdelniky s listim vypadaji pekne!

    OdpovědětVymazat
  5. hezky! jsem zvědavá na výsledky focení, třeba zrovna ty šperky ve tvaru lístků by na zrzce mohly vypadat úžasně podzimně..

    OdpovědětVymazat
  6. Ooo ty lístečky! Úchvatné.

    OdpovědětVymazat
  7. Libi se mi moc a k Tobe by se hodily :)

    OdpovědětVymazat
  8. Okouzlující šperky, hned bych taky svá ušiska něčím ozdobila ;-).
    Vivi

    OdpovědětVymazat