Malé pozvání aneb backstage

20:34

Chtěla bych vás tímto co nejsrdečněji pozvat na akci Mon-chichi pomáhá Inventuře. Mon-chichi je speciální projekt návrhářky Kamily Vodochodské a graficky schované pod značkou Klarabara. Celý projekt můžete vidět na živo i díky Inventuře, organizaci na podporu a prezentaci umělecké tvorby mentálně handicapovaných lidí, která je projektem Mon-chichi podporována.


Díky autorkám a všem, kteří se do akce vrhli po hlavě a bez zbytečných dotazů, tak můžete být svědky lehkého módního večera a ještě si, koupí tašky z limitované edice, udělat radost a přispět na dobrou věc.


Pokud nemáte ve čtvrtek čas, charita (ověřená) a móda (autorská ale nositelná) vás nezajímají, týden není ztracen.

Další možnost jak provětrat své peněženky přijde hned v pátek.  

pátek 12.8. 2011 od 16 do 20 hodin se v Praze koná CAKE BREAK – aneb bleší trh NAPOSLED v MeetFactory na Smíchově. 
Díky Czechoriginalfashion a skvělému nápadu jejich redakce máte (poslední) možnost nakoupit nejen od obvyklých prodejců, ale také (poprvé) v Czech original stánku. Co je na tom tak zajímavého že o tom píšu? Na skromném prodejním místě se budou prodávat největší skvosty ze šatníků známých i méně známých bloggerů.

Nevím teda, jestli já jsem blogger...nicméně, rozhodla jsem se prohrábnout můj vintage fundus. A věřte, že nějaká ta vlna, hedvábí, kůže a značky se našly...

Ps: Backstage, to není jenom synonymum pro místo s polonahýma modelkama. Backstage celé organizace přehlídky, to je synonymum pro peklo. Aktuálně řeším, jestli rezignovat na své sny a se stáhnutým ocasem couvat někam hodně daleko, nebo naopak, poučit se z chyb a zakousnout se do toho co to jde. 
Pokud byste chtěli vidět, jak vypadám  v šíleném stresu/ve svém živlu, nezapomeňte na ten čtvrtek.

You Might Also Like

4 komentářů

  1. achjo, to jsem zas někde jinde a nemohu přijet :( a ke všemu když je to NAPOSLED tak mě to teda fakt těší no :(( ale ty si to samozřejmě užij :)

    OdpovědětVymazat
  2. hm, ve čtvrtek během dne musím odjet z prahy a pátek bude celý den ve znamení pečení chodských koláčů, achjo, taky bych rezignovala na svoji pozici v kuchyni se orientující vnučky :D

    OdpovědětVymazat
  3. Ach jo, škoda, že do Prahy to mám trochu dál a nestíhám to. Rád bych šla ve čtvrtek a ještě víc v pátek... :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Hrozně dlouhou dobu jsem přemýšlela odkud tě znám.
    Přečetla jsem skoro celý tvůj blog (Strašně pěkně píšeš a to se pak čte nádherně) a když jsem narazila na článek Backstage, tak mi to došlo. Taky si byla na kurzu stylistů :) Věděla jsem že už jsem tě někde viděla.
    Koukám že jsi se dala na cestu stylistky. Hodně štěstí :)
    Jinak tvůj blog rozhodně budu sledovat, jak jsem řekla strašně krásně píšeš.
    Můžeš kouknout na můj blog. Říkám mu šicí blog..

    OdpovědětVymazat