Amazonka II

19:11






Foto: Jan Horník
Vizáž: Marcela Žacová
Zbytek: durduin

You Might Also Like

5 komentářů

  1. Mam z obou verzi Amazonek smisene pocity. Kdyz jsi psala pred uverejnim prvni serie fotek o tom, jak to probihalo, jaky byl zamer, atd., tesila jsem se moc na vysledek, znelo to slibne. Pak prisly fotky a nebraly me, prisly mi prazdne... Kdyz nakonec prislo povidani o foceni Amazonek cislo 2, uz jsem od vysledku ani nic moc necekala. Napad se mi proste libil, provedeni je - nevim...nijake:/ Ty jsi s vysledkem spokojena?

    OdpovědětVymazat
  2. Mi vadilo jedinné, totiž, že musí být zakrytá prsa. To mi ty fotky kazí, z mého pohledu. Na druhou stranu, fotograf si všechno do puntíku připravil, místo zkontroloval pro jistotu ještě hodinu před focením a s focením byl spokojený. Honza je příliš "rigidní" na to, aby fotil "moje šílenosti" a já obyčejné fotky moc nemusím. Osobně se mi líbila předchozí série více. Ale hlavní je spokojenost zadavatele - fotografa - a té jsme snad dosáhli.

    OdpovědětVymazat
  3. mne sa tie fotky velmi pacia :))
    http://kateonskate.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat