Na vařené nudli...

20:12

...mě asi utáhne kdokoli. Ale musí být dobře uvařená. Jsem totiž, minimálně tento týden, zaměřená na jídlo.

Jsem tak trochu oslík, co jde za mrkvičkou na provázku. Když se mi někam nechce, kvalitní potraviny to většinou zlomí. Kvalitní jídlo, čokoláda, zmrzlina, sekty, víno ... mě donutí dělat i to, co bych jinak provozovala s útrpným výrazem tváře.

Ono totiž, pokud se kdysi říkalo "hladový jako herec", dnes by se dalo říct "hladový jako novinář" a s tímto termínem bych zcela souhlasila. Už do té bandy nenažrané asi opravdu patřím taky.

Stala se mi totiž taková, věc. Byla jsem povýšena na místo šéfredaktorky portálu MDLS.cz

A světe div se, ačkoli to není tak docela dream job, není to tak hrozné. Jednak, nápady se provádějí mnohem lépe a taky... je tady to jídlo. Je třeba chodit na prezentace, vyhlašování cen, rauty... a když nemá čas nejvyšší vedení, je to na mě. A na slavnostních akcích se většinou nešetří.

Takže minulé dva večery jsem strávila pod vlivem pestrobarevných koktejlů, minidezertů a grilovaných a pečených mas. Sice jsem se u toho musela tvářit vyloženě důstojně a reprezentativně, usmívat se, decentně srkat a nezívat, i když už bych klidně šla spát... ale na druhou stranu, chuťové buňky pookřály a všechny ty dlouhé názvy na nápojových lístcích barů, obvykle následované trojmístnými částkami, získaly konkrétnější tvar.

Dneska měly navíc vernisáž společné výstavy má tchýně a má švagrová. Pokud vás aspoň trochu zajímá keramika a malba v kombinaci s turistikou, může to pro vás být příjemný tip na výlet.
Výstava je v kapli barokního areálu Skalka nad Mníškem pod Brdy. Není to Praha, není to centrum, ale pomalu se rozvíjí babí léto a Brdy jsou v tuto roční dobu kouzelné. Pokud nemáte zítra do čeho píchnout, doporučuju koupit jízdenku do Řevnic, vydat se na Skalku po zelené a nakonec sejít do Mníšku, dát si v cukrárně něco dobrého nebo v zámecké restauraci tatarák a autobusem zpátky do Prahy. (http://www.mapy.cz/s/2f4s )
Hlavní je však to, že samozřejmě bylo přítomno dobré víno, domácí paštiky a moučníky, čerstvé pečivo...

Před chvílí mi napsal fotograf, jestli bych se nechtěla jít nechat zítra vyfotit. Obávám se, že po těchto skvělých jídlech se před objektiv nevejdu. Teda, pán bude potřebovat širokoúhlý.

Veronika Benešová má novou, překvapivě dobrou, kolekci.

You Might Also Like

5 komentářů

  1. Gratulace a co nejvíc spojení příjemného s užitečným! ;) ..a kvalitních gurmánských zážitků - další zdroj endorfinů! :)

    OdpovědětVymazat
  2. No konečně je Durduin u kopyta, co jí dělal na míru sám Bůh : ).

    OdpovědětVymazat
  3. Gratulace k povýšení a ke skvělé chuti k jídlu ;).
    Vivi

    OdpovědětVymazat