Za pět minut dvanáct

22:33


Víkend před focením jsem strávila sladkým nicneděláním. Pohoda, klídek, tabáček... ještě jsem v neděli obepsala zúčastněné, jestli vše platí a naposled se rozhodla překontrolovat modely.

Otevřela jsem krabici s prvním párem bot.
Pípák na mašličce.
Otevřela jsem druhou.
Pípák píchnutý tak, že bota nešla ani zapnout.
Pusa se mi vytvarovala do překvapeného O.
Jak je možné že nesundali pípáky? Na co mi jsou boty s pípáky? Dyť to se ani nedá použít...
Nicméně, další záchvat paniky byl odsunut na ráno, moudřejší večera.

Po snídani jsem ještě jednou zkontrolovala boty a oblečení. (Snad jsem měla dojem, že pípáky přes noc zmizí. Nezmizely. Zatracená práce.)
Tato kontrola však ukázala něco jiného. Že boty které jsem půjčila, se k oblečení zase tak moc nehodí, že jsou všechny černé...
A tak jsem na sebe hodila obstojné oblečení, bleskurychle se namaskovala, stáhla vlasy, zkontrolovala peněženku, na netu si našla sortiment Zary a vyrazila na Smíchov. Jenomže tam měli jenom jedny ze zamýšlených bot a s dalšími chybějícími kousky to bylo podobně slabé.
A tak jsem tašku s logem a lodičkami nacpala do kabelky a vyrazila na Příkopy, popadla "první lepší" a spěchala domů, zatímco na mobilu mi blikala sms od vizážistky, jestli bychom se nemohly sejít před focením.

Doma jsem vybalila a zkontrolovala krásu a začlo velké balení.

a) pozor na půjčené a "půjčené" věci
- všechny účty a smlouvy do složky, přibalit i "originální" tašky od toho, co se bude vracet. 
- každé šaty dostaly svoje ramínko, ramínka dostala ikeácký pytel se zipem a nakonec celý balík obsadil klasickou ikeatašku

b) boty
- krabičky i taštičky s  obuví zaujaly čestné místo v ikeatašce na zip

c) vintage, doplňky, potřeby....
Na focení nejraději nosím krosnu. Vysokohorský batoh s gelovými vyscpávkami ramen a bederním pásem. Váha hader je na zádech, mám volné obě ruce (takže můžu nést další tašky) a při nejhorším, takto vybavená dokážu i běžet.
Mimo vintage oblečení (tedy haldu věcí z mého šatníku i "fundusu") batoh obsahoval:
a) deka, pléd - kdyby bylo modelkám zima, kdyby si bylo třeba někam sednout, rozložit věci venku...
b) žehlička
c) krepová páska na podlepení bot, odchlupovací váleček, šátek
d) nůžky, jehly, dvě špulky nití, zicherky, sponky ... a náhradní kulaté spojky na Zara boty - kdyby se nepodařílo sundat cedulky bez poškození spojek
e) termoska, žvýkačky, myslityčka
f) doplňky, bižuterie
(až na místě jsem zjistila, že nemám tělové mléko - na natření modelky tam, kde má holou kůži a antiperspirant - důležitý při focení s "neprofesionálkami")

+ "kabelka" - taštička s klíči, mobilem, diářem a peněženkou

U dveří stála hromada zavazadel, a zatímco jsem kontrolovala poslední detaily na internetu, na mobilu blikla sms. "Omlouvám se, mám horečku, ležím v posteli, asi nebudu moct dorazit."... modelka. Dvě hodiny před focením!!!


You Might Also Like

17 komentářů

  1. Life's not fair.

    Buď vyměnit modelku za spolehlivější rovnou, a nebo sichrovat zálohu se stejnou velikostí.)

    OdpovědětVymazat
  2. takový holky jsou nejlepší... bože... :) jinak velice zajímavý pohled zase někam trochu jinam.. :) super blog!!

    OdpovědětVymazat
  3. co to je za neprofesionalni modelku???

    OdpovědětVymazat
  4. jj to byla fakticky perlicka ta sms! :-D

    OdpovědětVymazat
  5. infarkt!! ted budu pekne napjata, dokud nenapises dalsi pokracovani!

    OdpovědětVymazat
  6. To potěší, viď:-) Pro podobné případy má můj přítel boxovací pytel. Jo, chtěla bych se zeptat, kde je onen Megasekáč, ve kterém jsi vyfocená na tonbogirl? Že bych to dojela omrknout...Díky!

    OdpovědětVymazat
  7. tak toto rozpravanie sa mi paci. kazdym prispevkom je to napinavejsie a napinavejsie :)
    a gratulujem k vlastnej domene :P
    Kat.

    OdpovědětVymazat
  8. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  9. No pěkně. Tenhle závěr jsem fakt nečekala a fakt ti to nepřeju:) Ale tak člověk obvykle nemůže říct ,,sorry, mam takovej pocit, že za čtyři a půl dne budu nemocná"

    OdpovědětVymazat
  10. wow, ten záver ako z nejakého filmu!:)

    OdpovědětVymazat
  11. Chňa!
    Oli to po levé straně - super úžasný... Píšeš to tak sugestivně... Ach...

    OdpovědětVymazat
  12. Prosím pěkně, mohla bych se zeptat, jakou henu používáš, případně, jestli máš i nějaké speciální tipy na aplikaci? Mám podobný odstín jako ty, ale dosahuju ho chemicky. Teď jsem dlouho nechávala vymýt, abych zkusila henu.

    Děkuji.

    PS: Líbí se mi blog, jen nikde nemám registraci a nerada óóchám a ááchám, ale případně si k follower vždy počítej +1, protože přestože o tom není záznam, tak jsem tvoje follower. :)

    Sabina

    OdpovědětVymazat
  13. a zbláznila ses nebo fotili tebe?
    ; )

    OdpovědětVymazat
  14. To Anonymní: Takovou popírovou krabičku, co ji koupíš v drogerii...stojí cca 49-59 korun, odstín měděně červená

    OdpovědětVymazat
  15. Anonymní děkuje. :) A když už tu tedy klove do klávesnice, prosí o pokračování. :) S.

    OdpovědětVymazat