Krysáci

21:15

Poslední týden je tak trochu punk.

Celé dny trávím na natáčení. Znáte večerníček Krysáci? Tak ten chlap co mě do toho uvrtal ho má tak trochu na svědomí.
Nebýt mého obdivu k jeho schopnostem, lásce k umění a zálibě v krásných ženách, asi bych se na to už vybodla :-D
(Zatímco vy se pak můžete těšit na zážitky z natáčení, snad okořeněné fotkami)

Tonbo zveřejnila moje fotky. Tak, asi už víte, jak vypadám. :-)

Taky jsem byla s Alicí, Oksanou a později Agnes, Boo a ještě jednou slečnou bloggerkou na menším srazíku. (A ano, na tom tajuplném místě v prostřed Václaváku, co tam všichni chtějí.)
O tom vám snad taky napíšu více.

A taky...spadla mi čelist, sleduje mě už více než 100 lidí!
Jsem... překvapená? Dojatá? Každopádně děkuju.
Velmi dlouho jsem si říkala, že jen tak nepřehoupnu hranici 50 stalkerů ;-)

Mějte se krásně. Jako já.
(Jenom spěte víc.)

(Trošku starší obrázek, z půlky ledna, pár chvil před odchodem na mužovu pracovní párty.)

You Might Also Like

11 komentářů

  1. U Mariky jsi naprosto kouzelná :)

    OdpovědětVymazat
  2. Krysáky jsem teda nikdy neviděla... co tam přesně děláš?
    A fotka krásná.

    OdpovědětVymazat
  3. Ahoj Oli, nasla som Ta u Tonbo a Tvoje fotky ma uplne dostali! :) odvtedy poctivo citam co napises. a je to vskutku zaujimave citanie. super! na to, ake neskutocne fotky dokazes mat, mas ich tu "trosku" malo :) No nevadi, asi to tak chces mat. Tak ci onak, tesim sa na vsetky nove prispevky.velmi.

    OdpovědětVymazat
  4. Skvělá fotka!
    Tajuplné místo na Václaváku by prakticky mohla být i ta kavárna
    : )

    OdpovědětVymazat
  5. Mám malou setru, dva a půl, a jestli tu pohádku dávali dnes, tak se jí to líbí . Chtěla 'eště' :)
    Fotky od Tonbo jsem viděla, a patřičně okomentovala tvou krásu !

    OdpovědětVymazat
  6. jseš jak nějaká překrásná víla :)

    OdpovědětVymazat
  7. Doufám, že se co nejdříve uvidíme zas!!! Mimochodem na této fotce jsi překrásná!!!

    OdpovědětVymazat