Miluju krásné ženy!

13:35

(Což samozřejmě neznamená, že ty které jsou obyčejné nemám ráda, ale kvůli krásným ženám jsem ochotná dělat psí kusy. Občas jsem horší než zamilovaný chlap.)

Vyšla první část editorialu. Jestli taky máte rádi krásné ženy, koukněte se TADY

Loli i Ardens jsou prostě nádherné!

You Might Also Like

8 komentářů

  1. jsou krásné!! Takové své a přirozené!!

    OdpovědětVymazat
  2. podle mne jim ty fotky ublizujou. zvlast anicce.

    OdpovědětVymazat
  3. jsem zvědavá na tu druhou část editorialu...

    OdpovědětVymazat
  4. Jeste jednou dekuji, povedlo se moc pekne a holky vypadaji skvostne :]

    OdpovědětVymazat
  5. Po přečtení nadpisu jsem si řekla: SVATÁ PRAVDA! není nad krásnou ženu=)

    OdpovědětVymazat
  6. sice nejsem krásná, ale budeš mě také milovat? :)

    OdpovědětVymazat
  7. Páči sa mi to, už som to obdivovala na Therezkinom blogu.. len prečo nie je v kreditoch uvedené kto robil styling? Ty si ho robila, nie? Prečo si sa pod fotky nepodpísala?

    OdpovědětVymazat