Když nemůže Mohamed k hoře...

18:27

...přijede fotograf za modelkou.

A ne že by mi to vadilo, jakkoli je to nezvyklé.
Jsem přecejenom pohodlný člověk, a když se náhodou dozvím, že fotograf zaspal nebo tak, tak u toho nestojím navztekaná někde na opačném konci Prahy. Uvařím si čaj a najím se a je klid.

Je to fajn když za váma jezdí fotografové a nemají nic proti vašemu pozadí nebo potředí, protože se jdou podívat jenom na váš místy proslavený obličej. (Víš, když ty jsi tak správně divná!)

Nejprve si pro přijímačkové fotky přišla tahle slečna : http://dolfinol.blogspot.com/

Pak se objevila slečna Petra Klačková.



A nakonec, v neděli dorazila sama Tonbogirl.

Holky, děkuju vám všem moc, moc se těším až uvidím fotky.

(A kdyby jste někdo zatoužili zachytit moji divnou existenci, nebojte se napsat.)

You Might Also Like

22 komentářů

  1. Jseš prostě krásná! Takovým tím neobtěžujícím způsobem

    OdpovědětVymazat
  2. Oli jsi nádherná... nemůžu se dočkat dalších fotek!

    OdpovědětVymazat
  3. Ach, dáme si spolu zase někdy kávu, jsem okouzlena.

    OdpovědětVymazat
  4. Krása ! :) Těším se na víc!

    OdpovědětVymazat
  5. Nádherná!!
    Nemůžu se dočkat až uvidím víc!!

    OdpovědětVymazat
  6. Ty si taká krásna víla! Teším sa na viac!

    OdpovědětVymazat
  7. moc ti to na fotkách sluší ;o)

    OdpovědětVymazat
  8. Máš v sobě něco vyjímečného a to tě dělá krásnou...

    OdpovědětVymazat
  9. Děkuju všem moc, jste zlatí.
    (ale stejně si myslím, že to je fotografkou, né mnou, protože na mnoha jiných fotkách jsem příšerná :-D )

    OdpovědětVymazat
  10. Oli! Ale vsak ty si teraz prezradila to prekvapko :-)))) nevadi, fotky vysli, tesim sa z nich, ty si uplne dovidopo krasna samozrejme :-)*

    OdpovědětVymazat
  11. ooo krasna a tie vlasy mas uzasne!

    OdpovědětVymazat
  12. bomba, ta dolfinol ma velice zajimave fotky a vzdy kdyz vidim Tve vlasy chce se mi prestat nadavat na hennu (mela jsem s ni kdysi jen ty nejhorsi zkusenosti...)

    OdpovědětVymazat
  13. jee, ta prvni je absolutne perfektni! krasna

    OdpovědětVymazat
  14. Vždycky jsem chtěla být přirozeně rezatá a pihatá, ale vypadat jako ty by mi asi úplně stačilo!

    OdpovědětVymazat