Průvodce lovce pokladů

9:01

Tyto lidi na první pohled nepoznáte. Jsou jako všichni ostatní, dobře oblečení, styloví.

Poznáte je až na ten druhý pohled, zahrnující bližší zkoumání nebo osobní rozhovor.

Když zjistíte, odkud všechny ty oděvní prvky jsou a kolik stály.

Já od včerejška hledám partnera pro sukni Yohji Yamamoto a a partnerku pro sametový korzetový živůtek Valentino. Je mi jasné, že to bude těžké, ale za dvacku jsem ty kousky prostě mít musela.
Jsem lovec pokladů.
Naučila mě to kamarádka, ještě na gymplu v našem malém městečku, kde jedinný high-fashion obchod byl s jeanama H.I.S.

Trendy jako takové si přečtete v každém lepším módním plátku. Já se vám je v následujících příspěvcích budu snažit přiblížit tak, aby jste mohli mít módní věci skoro zadarmo. Které kousky si vybrat při návštěvě sekáče, kam se koukat na vietnamských tržnicích, co si odnést z galanterie a k jakým "zvěrstvům" přesvědčit babičku.

You Might Also Like

2 komentářů

  1. HLasim se k lovcum...
    taky mam stastnou ruku, ale tu sukni a zivutek doslova zavidim...
    dnes jsem videla akorat sako Cerruti 1881, bohuzel prilis velke, byt za 30 kc...

    OdpovědětVymazat