Sonia Rykiel for HM

9:37

Těšíte se? Těšíte se? Ne? Já teda jo.

I když to nebude zdaleka taková rvačka, jaká se udála kolem Jimmiho Choo, myslím že to bude příjemné. A hlavně dostupnější.

První část spolupráce Soni Rykiel a HM bude už zítra završena.
Spodní, domácí a spací prádlo bude dostupné téměř v každém HM, v různých cenových, materiálových a střihových relacích. Plakáty zaplavily média ale zatím jsem si nevšimla, že by lidé nějak reagovali. Nu, uvidíme zítra.






O co byl český úvod nenápadnější, o to významější byl úvod pařížský. Uvnitř Grand Palais byla postavena snová zmenšenina Paříže, s kolotoči, stánky i "vítězným obloukem". Dominantou všemu byla zmenšenina "Eifelky" z modrých žároviček. Návštěvníci "byli zasypáni" polštářky z nové kolekce.
A pak to vypuklo.



Z "vítezného oblouku", po "Champs-elysées" pomalu přijížděly alegorické vozy. Na úvod "kůň", jehož otěže držela Lili Cole. Pak houpačky, na kterých dováděly modelky v prádle s (předpokládám) organzovými květy. Lesík stromů s korunami z balónků, párty s šampaňským a křišťálovým lustrem, výloha obchodu s "figurínami", hromada matrací povlečených saténem, taneční vůz...






Nakonec, což ale na žádném videu není, kolekce pro jaro 2010, modelky na kolech.



Prostě krása. Jestli se taky chcete kouknout na fascinující video, najdete ho na http://www.hm.com/.

Jsou tady i rozhovory s návštěvníky, příprava...a samozdřejmě, katalog toho co si můžete koupit i s cenami. Nevím teda jak vy, ale já se jdu zítra minimálně pokochat pohledem a pohladit si hedvábí a samet. A třeba mi ježíšek nějaký ten kousek přinese.



You Might Also Like

4 komentářů

  1. Hmmm.. To se jen tak nevidi! :D Asi se opakuji, protoze uz jsem to nekde psal, ale proc neni i nejaka kolekce panska? Tam se proste nic nedeje, jen porad Calvin Klein a brzy Ronaldo vystrida Davida pro Armani Underwear..Proste trapna nuda, achjo.. P.S. Jen jeden kousek?:D:D

    OdpovědětVymazat
  2. Nj, v Čechách speciálně s chlapama nikdo nepočítá. A přitom to jsou oni, kteří se zajímají o to, jak vypadat dobře a najímají si stylisty.

    OdpovědětVymazat
  3. Přehlídku jsem také viděla, vážně úžasná. A musím říct, že můj dnešní nákup vyšplhal na docela zajímavou a velkou částku. Už se těším na pokračování.))

    OdpovědětVymazat