Pirelli 2010

17:16

Každý už o něm něco slyšel, většina už i kousek zahlédla. Ale pohladit si ho, to se jen tak někomu nepoštěstí. O kom je řeč? Přece o kalendáři jehož náplní je nejluxusnější erotika, nahotinky pro snoby, vrchol kýče...i legenda, umění a krása.

Prostě Pirelli.

Jak už to bylo tisíckrát zopakováno, od roku 64, kdy tenhle "kalendář pro automechaniky" vyšel poprvé, se změnil v legendu. Pro modelky a herečky je čest, ukázat na těch křídových stránkách svou více-méně nahotu, pro fotografy je to krokem do síně slávy.

Letošní výtisk má na svědomí Terry Richardson. Výstřední americký chlápek, blázen, starý prasák a bůhvíco ještě. Stímhle strýčkem bych za stodolu nešla, ani kdyby mi nabízel celou cukrárnu.



Možná pro jeho specifika a pro použítí té nejjednodušší fototechniky (kompakt a blesk, nic víc) se veřejnost rozdělila na dvě skupiny. Jedni jsou z těch fotek paf. A druzí je považují za prázdné, zbytečně nahé, bez myšlenky.

Můj osobní názor?



Georginu Stojilkovic mám jako modelku hodně ráda, nejvíce její rty.
Co se pak série s lenochody týče, ty fotky zbožňuju a těším se, až jich na veřejnost pronikne více.


Tahle brutálně jednoduchá fotka s Daisy Love má taky něco do sebe.
Minimálně, snižuje moje plandavé komplexy :-D


Lily Cole. Tohle je moje nejoblíbenější modelka. Možná proto že jako modelka vůbec nevypadá?


Eniko Mihalik moc nemusím. Podle mě má příliš krátký krk a mohutný hrudník. Ale tahle backstageovka je fajn.



















Nakonec, dámy na slavnostním odhalení.

A co si tedy o tom myslím? Jsem nadšená. Možná, že lidé chtějí raději vidět krásně vyretušované a naleštěné holky z Playboye. Já ale zbožnuju tu syrovost, ten pohled který znám. Ten pocit v temném rohu na párty. Protože život není vždycky jenom krásný a zamilovaný. Život je barevný, občas rozmazaný, špinavý a jde v něm o sex.
Kdybych měla ty prachy, tenhle kalendář bych si ve čtvrtek vydražila.

Jak se líbí Vám? Znáte strýčka Terryho a jeho styl?
A bere Vás to pozitivně nebo negativně?

You Might Also Like

2 komentářů

  1. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  2. No, nevim, proste jsou to fotky, mezi nimiz nenajdete jakoukoli souvislost, neni v nich nijaky pribeh, sice je kazda original a zajimava, ale nevim, zda bych jej chtel, nemam potrebu... staci mi moje dva diare, kalendare na stole ani na zdi nepotrebuji:D Kdyby Dior (i Homme), Gucci nebo YSL meli svuj kalendar, bral bych jej s vetsim nadsenim. P.S. Musim uznat, ze holky jsou "kus" :D

    OdpovědětVymazat