Bikramyoga 2009

21:25


Pondělí - 6:00 - 15:00 - příprava

Zatímco celý svět ještě spal, vyskočila jsem z postele, v koupelně odstranila všechno, co profesionální modelka nemá, pořádně se nasnídala a sbalila si vybavení na celý den (do školy notebook, na prezentaci 3xVogue, pásky na podlepování bot, umělý sníh, šátky na oblékání...) a vyrazila. Ve škole to dopadlo rozpačitě, ale myšlenkama jsem byla už úplně jinde.

Sehnat boty. Stihnout to.

To byly moje mantry které mě provázely cestou v tramvaji, když jsem probíhala Palladium i cestou v metru na Anděl. Nevěřili by jste, jak je těžké za hodinu a půl sehnat pohodlné bílé nebo páskové střevíčky.
Nakonec jsem z jazykem na vestě doběhla do Humanicu a ... ano, měli je tam.
A dokonce v počtu který jsem potřebovala i ve vhodných velikostech. Díky ochotnému vedoucímu proběhlo půjčení tak hladce, že jsem ani nemohla uvěřit tomu, že hlavní úkol mám z krku. A pak jsem si vzpoměla na punčochy v spreji.
Humanic - nic, Baťa smíchov - nic, Baťa václavák - Nic, obchody z botama na Václaváku - nic, Debrahems - nic...
Mokrá a zpocená jsem dorazila do Pure hair studia kde ze mě měli udělat člověka.

U stolečku pracovaly dvě kadeřničky a ony vizážistky, jak jsem se pak dozvěděla, z M.A.Cu. Dostaly jsme kompletní makeup, tyrkysové a fialové oční stíny, vlasy nám byly poctivě, pramínek po pramínku nakrepovány.


A pak jsme se spočítaly.

Dvě slečny, ony značkové hvězdy chyběly. Bez toho, aniž by něco řekly, nezvedaly ani telefony.
Byly jsme lehce konsternované. Jak si tohle může někdo dovolit?

Volala jsem na všechna holčičí čísla v seznamu, vytáhla notebook a snažila přes net někoho sehnat (a napsala vám tady ten rozhořčený odstavec). Nakonec se holkám podařilo přesvědčit jednu kadeřničku a sehnat ještě jednu kamarádku.
Devět namalovaných holek s obrovskými vlasy si to pelášilo dolů po Václaváku směrem k Betlémské kapli. Po chvilce čekání se k nám připojila i ona narychlo sehnaná kamarádka a nakonec jsme včas a v plném počtu dorazily na místo. I punčochy se jedné slečně podařilo sehnat.

Uf. Myslela jsem si, že teď si konečně oddechnu. Začalo mi ale další kolo.
Zkouška choreografie? Žádný problém, pokud si polovina lidí neztěžuje, že to klouže, že jim klapou boty (to jsou ty špatně nadiktované velikosti) a pokud by si z toho všeho choreografka nehryzala nehty.
AŠ ještě na místě nebyla, nevědělo se kdo, kde, kdy, co. Pak se čekalo na generálku. AŠ řekla vizážistkám, že líčení je sice fajn, ale že mělo mít jiné barvy. Kadeřníci dorazili se zpožděním. Všichni na mě křičeli že se nestíhá, že jim je zima, že je bolí hlava...uf.

Pak přišel Milý s foťákem, konečně se začalo s tvorbou účesů, lehce uražené vizážistky se pustily do předělávek. Pořádně jsem podlepila boty. Nastříkala jem několika holkám ony punčochy - abychm pak zjistily, že to špiní šaty... senzace.


Nanášení "punčoch"

Na česání jsem šla až jako poslední. Hosté, kteří měli tvorbu účesů jako atrakci už dopíjeli poslední skleničky šampusu a dojídali poslední tyčinky, kolem proběholo několik vuittonek. Holky kadeřničky se držely opravdu statečně. Zacímco jejich šéf, borec Ondra si zašel na jídlo, na cigárko a nebyl v dohledu, ony dřely na našich vlasech, za které byl posléze pochválen...samozdřejmě on.




A pak to vypuklo.

You Might Also Like

6 komentářů

  1. A jak se to tedy celé vydařilo? To musel být opravdu stresující den, ale snad nakonec bylo všechno v pořádku :). Nedávno jsem objevila tvůj blog a přečetla jsem si spoustu článků, snad až do října :) Fandím ti!

    OdpovědětVymazat
  2. To vypada na spoustu stresu :) Ale hlavne, ze vsechno dopadlo, jak melo :) A na fotce, ti to slusi (teda predpokladam, ze jsi to ty, na zaklade bodoby s profilovou fotkou :)

    OdpovědětVymazat
  3. máš krásnou barvu vlasů,pokud není tvoje přírodní,prozradila by jsi mi,jakou barvu používáš? :)děkuji

    OdpovědětVymazat