Long-lasting trends part8.

19:36

A co dále?
Samozřejmě, jsou tady i další trendy, ať už nové, nebo přetrvávající. Nevyskytují se však ve všech kolekcích a proto vám je představím dohromady.

PUNČOCHÁČE

barevné i černé se vzorkem





TUNIKY

slavnostní, jednoduché, k legínám i "naholo"





ŠORTKY

ideální kompromis mezi minisukní a kalhotami




Tak co, vybrali jste si? Pokud máte nějaké další tipy, co stojí za to si koupit ve slevách, dejte vědět. Já se těším na to, až si za odměnu po zkouškách koupím něco hezkého na sebe.

(Nikdy bych nevěřila, že zpracovat 15 přehlídek s průměrným počtem 27 modelů na jednotlivé trendy dá tolik práce. Plánované "roztrendování" přehlídek jaro-léto 2010 bude tedy záležet i na vás, protože dělat to jenom sama pro sebe se mi moc nechce.)

You Might Also Like

2 komentářů

  1. wow, tak jsem se prokousala pres vsechny lost lasting trends.. s trenckoty mas rozhodne pravdu, mam jeden ze zary, cerny, elegantni, koupila jsem ho v lednu (ano, s obrovskou slevou, za puvodni cenu bych si ho rozhodne nemohla dovolit)a jsem do nej stale zamilovana, tesim se, az se trochu otepli a budu si ho moci oblect. citim se v nem jako bond girl :).
    vsechny trendy se mi moc libi az na oversized top, to je uz je na me moc, oversized tricko, kosile, ok, ale kabat atd, prijde mi to uz moc..beztvare, divne.. a pak kdyz z nej trci uz jen hubene nozicky, tak clovek vypada jako brambora na dvou spejlich :))

    OdpovědětVymazat
  2. hmmmm k "oversized" neboli vetsim vecem me napadla slova meho sefa v "brigadni praci" coz je Ital zijici tady, vlastnici obchody s oblecenim, povazujiciho se za modniho guru planety, muz musi mit upnute veci na sobe a zena volne v teto dobe. Me volne saka a kabaty prijdou super ALE na vysokych holkach, male to srazi dolu :) jinak puncochace zboznuju, skvely zpusob jak ozivit cokoliv :)

    OdpovědětVymazat