Slevy

18:45

Ano a máme tady co?

Slevy

Díky krizi nám začaly už před Vánocemi, díky slevám si každý může pořídit něco hezkého na sebe, každý může být moderní a in. Každý může mít kozačky s třásněma, legíny, oversize svetr, nebo dvouřadý kabátek. Každý může mít doplňky s pyramidami, skinny jeans a barevné punčocháče. A kdo to nemůže mít sám za sebe, ten si to může přát od Ježíška. V lednu se můžeme těšit na, sice jednotvárné, ale rozhodně ne „nemoderní“ ulice.

Nebo ne?

Přiznám se, i pro mě je těžké tomu odolat. Vím, měla bych mít slušivý módní kabátek, měla mít to všechno, co zrovna slevňují, to, o čem se zrovna píše v módních a lifestylových magazínech.
Jenomže jsem udělala zásadní chybu. Všimla jsem si nových pre-fall kolekcí a odmítám si koupit něco, co bude příští rok pasé. Když už mám investovat pár tisíc do oblečení, očekávám, že bude nositelné více než jednu sezónu. To si raději počkám na únor/březen, na fashionweeky ohledně fall/winter 2010 a ze zbytků si vyberu něco nadčasového.

Nakonec jsem slevám ale stejně neodolala a neodolám. Nový kabátek už potřebuju objektivně i subjektivně a tak jsem se rozhodla, že si ho navrhnu a nechám ušít. Vyrazila jsem do obchodu s kvalitními látkami, nalákaná cedulí "SLEVY 50%". Na pátý pokus jsem vybrala látku, která obsahovala dost vlny, měla příjemnou strukturu i barvu a hlavně jí byl dostatek (Což se o prvních čtyřech výběrech nedalo říct, z mětru a půl flauše kabát neušijete.) Na cenovce bylo naspáno sleva, 350kč/m, slušná cena za materiál, který může stát metr i přes 1000kč, a tak jsem si na své 2,5m připravila silnější bankovku.

Jaké bylo moje překvapení, když prodavačka prohlásila, že chce jenom 380korun?
Sleva se počítala už u pokladny!
Ani jsem tomu nemohla uvěřit a tak jsem raději zaplatila, sebrala látku a vyrazila pryč, kdyby si to paní náhodou rozmyslela.

Tak tedy, sláva slevám! Další kabát který se se vším všudy vleze cenově do 1000kč.
(ten co mám mě stál asi 500, látku, 100% vlnu, jsem našla v sekáči)

Po tomhle příjemném zážitku … asi vím za co budu utrácet ve slevách. Kvalitní látky, pokud jsou dobře uskladněné, vydrží desítky let. A není nic lepšího, než mít jedinečné oblečení, přesně na míru, přesně podle vašich představ … a ještě levněji než v obchodě.


Modelka v mém kabátu "made by Babička, designed by Olgak. and Burda Moden"

Jestli někdy uvidíte někoho v takovémhle kabátě, jsem to jistojistě já :-)

You Might Also Like

0 komentářů