Reakce

10:19

Asi jako každý v "česko-fashion-blogové" komunitě jsem zaznamenala jisté změny a měla bych na ně pravděpodobně reagovat. Po bouřlivé (a místy nevhodné) diskusi na jednou z nejnavštěvovanějších blogů bych asi měla vyslovit nějaké stanovisko.



a) měla bych snazat svůj blog jenom proto, že jeho hlavní ideu jsem okoukala nejenom od zahraničí ale od Nadii?

b) měla bych tady strkat obsah své kabelky a zveřejňovat své soukromí?

c) měla bych vrážet veškeré peníze do oblečení a módy?



Odpověď zní ne.

Možná už jsem příliš stará, nebo intelektuální, nebo usedlá. To je mi ale fuk. Každý si na svůj blog může psát co chce (pokud tím neporušuje zákony a i to jde, pokud si svůj názor dokáže obbhájit s pomocí právníka). Blog může být plný vulgarismů, může být spisovný, může být sebestředný...ale jedinné co s tím můžete dělat je ho nečíst. Ano čtenáři potěší, ale většina blggerů píše hlavně pro sebe.



Tedy, hádejte a obviňujte se jak chcete. Můj názor je, že každý blog na kterém jsou fotky tvůrce je sebestředný, každý který neobsahuje články s názory na společnost povrchní a naopak ten který je obsahuje nudný.

Ale každý člověk je jiný, jak stárneme, mění se naše hodnoty a s klidem můžu říct, že jednou budu, jako spousta matek, psát o tom, kolikrát byl můj potomek na nočníku. za 50let třeba budu na tomhle blogu řešit, jestli je mrkev lepší hnojit, nebo nehnojit.

Co k tomu tedy říct? Budťe prosím tolerantní. ke starším, k lidem s jiným příjmem, jiným bydlištěm, jiným zázemím, jiným názorem i ke mladším (jo, je těžké pochopit teenagerky, důležité proto,že jsou "interested in fahion" ale taky jsme byli takoví)

You Might Also Like

2 komentářů

  1. Tolerantní a i když máte jiný názor, tak to vždy můžete vyjádřit bez urážek a v klidu.. jinak vážně nemám, co dodat. Se všem souhlasím!

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj, ach Tvuj komentar u me mne velmi potesil presne jsi to vyjadrila tak jak to myslim !

    Ach, proc ode mne okopirovat? vzdyt Sandra narkla lidi, ze styl okopirovali od ni, pokud se nepletu :))

    Blog prosimte nerus, mam rada Tve clanky :)

    OdpovědětVymazat