Uwaga, uwaga!!

15:19

Pozor, pozor!!
Všechny slečny a dámy se slabým srdcem a slabostí pro tyl nechť se vyhýbají Mangu na Příkopech. Při pohledu do výlohy hrozí zástava srdce!!


Jsou tam dvě figuríny, vypasované topy a dole...tylové sukně, naprosto New look, úzký pas, hustý trčavý tyl až po kolena, saténové stuhy...
I mi se srdce na chvíli zastavilo, jak to bylo krásné. Ale ty slečny co šly kolem se normálně namačkaly na výlohu a začaly rozkoší a bolestí z nedostupného ječet.
Nezbývá než dodat, že uvnitř v obchodě jsem žádné takové sukně neviděla.

http://www.mango.com/pv/index.html?idioma=in&pais=061&tarifa=CK&europeo=S
(collection-limited edition- de la Renta)

You Might Also Like

11 komentářů

  1. také jsem je viděla:)
    Pod figurínami je malinká cedulka, že sukně jsou neprodejné a slouží pouze jako dekorace výlohy :/ Takže proto nejsou uvnitř na stojanech...

    OdpovědětVymazat
  2. Aha, na to jsem nekoukala, když tam byly ty holky. Asi to bude chtít koupit tyl v látkách a pustit se do práce.

    OdpovědětVymazat
  3. :D...když jsme šli okolo s přítelem, tak nás také zaujaly!!!!uplně mě překvapilo, že by v mangu bylo "něco" tak úžasného...a nebylo:(

    OdpovědětVymazat
  4. Je to od nich zákeřné a nefér :-D

    OdpovědětVymazat
  5. Jo, přesně to se mi stalo taky, ale hned jsem pojala podezření, šla se podívat zblízka a uviděla tu cedulku.. :(

    OdpovědětVymazat
  6. preco si nedala fotku? aj ja sa chcem pokochat :))

    M ###
    http://my-little-fashion-blog.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  7. Musím vyrazit do centra Prahy s foťákem...což, tipuju nejdříve na středu (možná zítra).
    Tak pak budou fotky :-)

    OdpovědětVymazat
  8. Mě se srdce nezastavilo, ale první, co mě napadlo bylo, že vypadají jako od Oscara de la Renta :) Ještě tam budu muset zajít a zjistit si o tom víc ;)

    OdpovědětVymazat
  9. Tky jsem je viděla, jsou skvělé!:)

    OdpovědětVymazat
  10. to je druh týrání tu nádheru takhle popsat když to nemůžu vidět! doufám ve fotky! :)

    OdpovědětVymazat