Po velikonocích

20:54

Můj muž si vykoledoval větší množství chlastu, po kouskách. A tak, nejdříve s ním už nebyla řeč a teď s ním ještě není, není mu volno, spí a do toho blábolí.

A já jsem tak ráda, že jsem sním ty velikonoce trávit nechtěla. A ať nečeká, že bych je s ním chtěla trávit příště. Raději sedět sama doma, s rodiči, nudit se, koukat v telce na Souboj titánů (starou verzi), než být v jedné místnosti s "miloučkým" chlapem.

Jak já se na něho zlobím. I když na to nemám právo.

Všechno to na mě padá, jedinní dva koledníci kteří za mnou přišli, kachní biskup nedobré chuti...stárnu že už se mě nikdo nechce dotknout ani pomlázkou?

Taky se dneska vaši mužové zprasili?
Malujete vajíčka a čekáte na koledníky?
Nebo jdou velikonoce naprosto mimo vás?

You Might Also Like

4 komentářů

  1. Ehm, já uschnu :D Nikdo mě nepolil, ani nezbil.
    Ostatně Velikonoce jsou naprosto mimo mě. Nejsem příznivcem tohoto dne, jaké si tradice chlastu a mlácení svých drahých poloviček (nejenom svých).

    OdpovědětVymazat
  2. já mám velikonoce vlastně celkem ráda hlavně kvůli rodinné atmosféře...jsme všichni pohromadě malujeme ty vajíčka a pečem a vyváříme a tak :) a šlehání je spíše naoko žádný bití :) a letos to i muž ustál celkem střízlivě :)

    OdpovědětVymazat
  3. Ahoj Olgo, pokud je muž milý, galantní a inteligentní, tak ženu neuhodí. A pokud už to udělá, tak jemně:) Já uznávám tradice, Velikonoce se u nás slaví - zdobení vajíček, pečení, šlahání... chlapi mají tento svátek rádi, neberu jim to. Ale protože jsem i já v tomto ohledu "tradiční" (prostě se pokorně nechám a neremcám), tak to požaduju i po "šlaháčoch". Takže otvírám jen do 12.00 - páč chlapi chodí od 00.00 do 12.00...když přijdou pozděj, je to jejich problém!!!!A můj muž se letos nezřídil, vlatsně ani nepil..:D
    měj se hezky. B

    OdpovědětVymazat
  4. Za mmnou nepřišel nikdo ;). Ani tatínek, ani kamarádi, ani děda a dokonce i přítel mě nechá uschnout. Ale to bude asi tím, že v Praze se Velikonoce nijak tradičně neslaví. Škoda, mám tenhle svátek ráda. Jako malá jsem malování vajíček, pačení beránka a podobný kratochvíle milovala a celý rok se na ně těšila :). Možná dokonce vic než na Vánoce.

    OdpovědětVymazat