Stará škeble

15:47

V pátek večer, po show Jakuba Polanky jsem zkontrolovala zprávy a vykvíkla radostí. Byla tam!

 Zuzce Kubíčkové zůstalo pár vstupenek a na svých stránkách o ně uspořádala soutěžní klání ve veršování, a že jsme se tvářily zheble, tématem byla Stará škeble... neboli název minikolekce. Přízní osudu a tak trochu vlastním přičiněním jsem se dostala na guestlist akce, o které paní v trafice vůbec netušila a která měla tak trochu tajuplný název.

Dříve než nad Prahou zapadlo slunce, ušila jsem si šaty, načančala se a vyrazila za svou touhou. Reportáž na kultovním blogu 11 koček je lepším lákadlem, ne zrcátko pro straku a já jsem se skutečně nemohla dočkat. V nacpaném lounge se šuškalo, že možná přijde i kouzelník... a taky že jo!

 Uprostřed vstupu na molo, zahrazeného bílými zábradlíčky, stál objekt. Možná převlékací kabinka, možná klec na dravé zvíře, možná kabina výtahu...zvědavostí jsem hořela a myslím, že i ostatní na tom byli podobně. Pak zhasla světla, spustily se vyvíječe dýmu, které zahalily budku mlhou a hudba pomalu nabírala na síle. Od fotokoutku rozvážným krokem přicházel Kouzelník, tuším, že zosobněn českým bloggerem a modelem, tentokrát ne na zeleno, ale na platinovou blond. V tmavých kalhotách, bílé košili a kožených šlích ZK se pomalu přesunul k budce, ukázal, že mimo spouštěcího rudého závěsu se jedná o zcela uzavřenou klec, závěs zatáhl a abrakadabra, z kabinky vystoupila modelka v nádherném kabátu, s makeupen ve stylu Chanel FW2012 a hladkým účesem s položenou vlnou. Pod černým kabátem, z kterého jí její pán galantně pomohl, se skrývala sada dokonalého černého spodního prádla, včetně podvazů a punčoch. Ách!

 Modelka v prádle zmizela za závěsem, čáry máry, místo ní se objevila jiná, v blůzce a široké kolové sukni ala New Look. Tentokrát se striptýz nekonal, a dáma si galantně sedla na připravenou židličku...

 Celkově, za vydatné pomoci Kouzelníka, Zuzka Kubíčková v kolekci Stará škeble představila čtyři kabáty, dvoje "šaty" a čtvero setů luxusního spodního prádla, pošitého perličkami, kamínky, pajetkami. Některé z modelek byly štíhlé jako sedm hladových let, korzetové pásy by snad někomu posloužily jako obojek... ale bylo to nádherné.

Kočky sice píšou, že "Kolekce prádla a kabátů s vtipným názvem Stará škeble je čistým plodem Zuzčiny fantazie a není určena k běžnému nošení.", ale já bych to formulovala jinak. Stará škeble je kolekce, kterou byste nejraději nosili každý den a každou noc. Jenom to možná bude chtít více odvahy, než je běžně k mání. Jsem si jistá, že v kalhotkách s perličkami bych zvládla jakýkoli každodenní boj mnohem sebevědoměji. (a ještě bych posilovala nohy, protože bych si asi nesedla) 

 Bylo to prostě WOW! a podle síly potlesku názor sdíleli všichni zůčastnění. Bohužel, bohudík, jinde než tady se nejnovější Zuzčiny kousky neobjevily. V showroomu v Salmovském paláci viselo jen pár kousků z minulé kolekce (takové ty naducané) a hromada kultovních psaníček. A tak, i když nejsem škeblátor (nikdy neříkej nikdy!), jsem si stejně svou touhu splnila.

Here is it!





You Might Also Like

6 komentářů

  1. Skvely clanek a achjo! Tak jsem se tesila, ze rozbiju prasatko a Salmovsky palac vykoupim, ze jsem skoncila se zanetem krizovych vazu v pyzamu v posteli. Tak alespon diky za priblizeni atmosfery. Psanicko krasne.
    A ven chodit zasadne s kosilkou!:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. dokelu aj ja som ochorela a to práve na tie prehliadky na ktoré som sa najviac tešila!

      Vymazat
  2. mně se to taky strašně líbilo. a vlastně bych to taky chtěla nosit, všechno! zatim mam ale taky jenom to psani :)

    OdpovědětVymazat
  3. jééé ty jsi nakoupila to jsem ráda... (jakože když né já tak aspoň někdo :D )
    a hezky jsi to popsala zní to skvěle! jdu hledat fotky!

    OdpovědětVymazat
  4. Ja jsem Salmovsky palac radeji proletla letem svetem, protoze jsem vedela, ze cim dele se u jednotlivych znacek a kousku budu zdrzovat, tim vice me bude honit mlsna neco koupit. Psanicka ZK me samotnou az tak neberou, ale zbytek jeji tvorby ano!:)

    OdpovědětVymazat
  5. Diky za krasny popis, jen mala oprava, kozene sle na iluzionistovi Jirim Markovi nebyly ZK, ale OLDSCHOOL.

    OdpovědětVymazat