Rezignace

20:24

Středně těžká depka, pěkně prosím.

Všechno je a bylo zbytečné. Necítím se ani jako hovínko zlověstně číhající uprostředka chodníku. Jsem hovínko poctivě zavázané v igelitovém pytlíku s obrázkem pejska, uklizené v odpadkovém koši.

Co je to co jsem chtěla a co jsem dělala?

Styling? Focení? Co to je?

Co je to vaření? Co je to jídlo?

Myslela jsem si, že budu mít barecnou nebo elegantní manikůru. Ale mám dělat kliky na prstech a i nehet jen milimetr dlouhý je dlouhý příliš.

Myslela jsem si, že budu nosit boty na podpatku. Ale na cestu do práce by byla ideální kombinace treter a vysokých gumáků.

Chtěla jsem vařit...ale nestíhám skoro ani jíst. Tak akorát čas na čínskou polívku, suchý rohlík a lžíci nutely.

Chtěla jsem více být s mužem, vidíme se skoro jenom v posteli.

Ctěla jsem psát články na blog. Ale k internetu se dostanu tak na deset minut denně.

...

Ekonomové říkají, že vzdaní se současného požitku ve prospěch budoucího je investice. Investuju veškerý svůj volný čas. Ale setsakra to bolí.

You Might Also Like

1 komentářů

  1. Je to asi tím, že máte blbou brigádu.Dobré se ale těžko shánějí,to chápu.Pokud se tvůrčí člověk dostane do nějakého řetězce, je to pro něj utrpení.Každá zkušenost něco přináší a po čase se tomu budete smát.
    Vydržte a hledejte lepší příležitost!
    Eva

    OdpovědětVymazat