Lovecká sezóna - samet

22:58

Celá rozohněná jsem držela v HM v ruce sametové šaty. Nikdo ze slečen které si prohlížely khaki prefall kolekci inspirovanou DG se na ně ani nepodíval.

Samet je látkou králů.

Dlouze se o něm psalo v roce 1990 v Burdě.

A je zpátky.

My, co si pamatujeme sametové legíny, sametové saka, sametové gothic šaty...

Miluju samet.

O to více, že je z něj v každém sekáči minimálně jeden super kousek.

O to více, že v obchodech s metráží je ve slevě.
O to více, že v zimě hřeje.
A milují ho i návrháři.
Sametová saka:






You Might Also Like

8 komentářů

  1. Mám kamaráda co se sametu jen dotkne a má husí kůži, úplně ho nesnáší:) Já mám se sametem jedinou zkušenost a to křiklavě oranžové sako, co jsem si koupila snad pro jeho extravagantnost, jednou měla na sobě a doted skladuju ve skříni, protože z nějakýho nepochopitelnýho důvodu k němu mám vztah:D

    Jinak jsem se chtěla zeptat (vlastně jsem to a mnohem víc smolila do komentáře v minulém neexistujícím článku, ale následně to spolkla)jestli se Ti nechce taky semtam vyfotit nějaký svůj outfit? Vím, že Tvůj blog je postaven na něčem úplně jiném, ale jde o to, že právě Ty jsi jiná a já sem prostě hrozně zvědavá jak osobitá jsi i v oblékání.

    Jinak díky za (většinou) inspirující články:)

    Amici

    OdpovědětVymazat
  2. samet mam rada jenom na saku...mam nekde doma stare po mamimce, tmave modre, prosivane...naprosta krasa....

    OdpovědětVymazat
  3. Tak u mne se bude lovit akorat ze skrine, sametu mam asi 15% satniku, jeste to bude hedvabi...ale nic noveho, proste to jsou veci ktere by nikdy nemely vyjit z mody a ja chci videt vic chlapu v sametovych oblecich a zen v nadhernych sakach s susky....

    A propos to prvni a treti je bozske, z ci kolekce jsou, nevis?

    OdpovědětVymazat
  4. Samet mám moc ráda, ale má jednu nevýhodu, vše se na něj chytá, chlupy z domácích mazlíčků, chlupy z jiného oblečení a člověk může strávit hodiny jeho čištěním. I přesto několik goth sametových hadříků ve skříni mám ;o)

    OdpovědětVymazat
  5. Re dress lover: První Thakoon, třetí je Giorgio Armaniho.
    Durduin

    OdpovědětVymazat
  6. Jak říká Morgiss - samet je chytač psích chlupů. A protože mám doma psa, kterýmu stačí kolem mě jen projít a jsem celá bílá, tak to radši neriskuju. Ale jinak bych si dala říct ;-)

    OdpovědětVymazat
  7. já samet teda moc nemusim:)

    děkuju za komentář,i když nevím jestli byl pochvalný nebo kritický:)

    OdpovědětVymazat
  8. Jojo sametovou dobu si pamatuji take. a nekolik kousku vlastnim, dokonce i smaetovou kratkou sukni, ktera se mi dlouho k nicemu nehodila :D

    V Mangu ted maji take napul sametove sacko, ktere by stalo za hrich:D

    OdpovědětVymazat