Brno a přehlídka místní oděvní průmyslovky

20:22

Tento týden byl náročným, jako žádný předtím. Pátek budiž však zaznamenán zlatým písmem.
Slíbila jsem, že se dostavím a budu česat a připravila se téměř na všechno. Kulmy, sponky, gumičky, laky...
Nakonec to dopadlo dobře. Modelky se sice před mým hřebenem snažily prchat ale nakonec se povedlo všechny hřívy nějak zkrotit a vizážistky schovaly případné vady pleti.
Pak přišla promluva k publiku, ohledně trendů, módy a všeho možného ale to jsem taky ustály a konečná práce "na pódiu" se taky setkala s úspěchem, hlavně u mladší generace protože na česání holky stály dlouhé fronty. Snad se na mě nikdo nebude zlobit, že jsem prostě nemohla vzít všechny :-)
Ještě než jsem se rozběhla na utobus zpět do Prahy, vyměnila jsem paár kontaktů a...těším se, těším na případnou spolupráci :-)











You Might Also Like

0 komentářů